کاربرد بستر آموزشی مبتنی بر بلاک چین در دوران کرونایی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، کاربرد بستر آموزشی مبتنی بر بلاک چین در ایام بحران کرونا بسیاری از کشورها را بر آن داشته است تا برگزاری دوره های آموزش مجازی خود را روی این فناوری امتحان کنند.

کاربرد بستر آموزشی مبتنی بر بلاک چین در دوران کرونایی

شرکت سوئیسی ODEM به عنوان ارائه کننده فناوری آموزش مبتنی بر بلاک چین، خاطرنشان کرد که بستر آموزشی خود را در زمان تعطیلی های ناشی از شیوع کرونا در اختیار مدارس و دانشگاه ها قرار می دهد.

این شرکت پیشنهاد داد مدارس و دانشگاه ها برای ادامه فرایند آموزش افراد تا زمان بازگشایی محیط های تحصیلی از بستر یادگیری یکپارچه آنلاین به صورت رایگان استفاده کنند.

با استفاده از بستر بلاک چین ODEM، می توان فعالیت های دانش آموزان را تا مادامی که به مدارس بازگردند، از راه دور پیگیری کرد. به گفته مدیران این شرکت، مؤسسات آموزشی قادر خواهند بود فعالیت های ثبت شده روی بلاک چین را پیگیری کنند و حتی آن ها را روی سیستم های اعتبارسنجی قدیمی خود قرار دهند.

در حال حاضر، کشورهایی مثل ایتالیا، انگلیس، آلمان و مصر، خواهان قراردادن تعدادی از دوره های خود بر بستر بلاک چین ODEM هستند.

در این میان، دانشگاه های آمریکایی نیز 500 دوره از دوره های خود را روی بستر بلاک چین ODEM قرارداده اند.

به گفته مایکل متیوز، معاون فناوری و نوآوری در دانشگاه اورال روبرتز، این دانشگاه برای آزمایش و بررسی اهداف این بستر آموزشی، از تعدادی از فروشندگان بلاک چین استفاده کرده است.

متیوز اضافه نمود: دلیل استفاده از این بستر سهولت ادغام و هماهنگ سازی آن با سیستم آموزشی موجود است.،مهر

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 948

به "کاربرد بستر آموزشی مبتنی بر بلاک چین در دوران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربرد بستر آموزشی مبتنی بر بلاک چین در دوران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید