کنترل امنیت مرزها باتجهیزات نوین ، پاسخ قاطعی به تهدیدات دشمن دادیم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه مرزها بوسیله تجهیزات بسیار پیشرفته و با بهره برداری از تجهیزات نوین به صورت شبانه روزی کنترل می گردد.

کنترل امنیت مرزها باتجهیزات نوین ، پاسخ قاطعی به تهدیدات دشمن دادیم

به گزارش خبرنگاران، امیر محمدحسین دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش در تبادل نظر با مهر درباره آمادگی ارتش برای پاسخ به تهدیدات احتمالی که از سوی دشمنان در روزهای اخیر مطرح شده است، گفت: دشمنان به خوبی می دانند آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش در چه سطح و کیفیت بالایی واقع شده است.

وی با بیان اینکه زمانی تهدیدات ظاهر و عملی می شوند که آمادگی و قدرت دفاعی در یک کشور وجود نداشته باشد، گفت: امروز آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش سرافراز و قهرمان در آنچنان حدی است که هر اقدام ناشایستی صورت بگیرد پاسخ به مراتب بیشتر و مخرب تر از اقدام دشمن خواهد داشت.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش های تخصصی ارتش در چند روز اخیر گفت: ما از گذشته و تا به امروز و البته در رزمایش ها این توانمندی در پشتیبانی و پاسخ قاطع به تهدیدات دشمنان را به خوبی نشان داده ایم و در این رزمایش ها بیان می گردد که این آمادگی بحمدلله در همه عرصه ها در حد بسیار بالایی موجود است.

امیر محمدحسین دادرس در بخش دیگری از سخنان خود در باره امنیت مرزهای کشور نیز گفت: شرایط امنیت در مرزها بسیار عالی است و شرایط امنیت همانند تهران و دیگر شهرها است. همه مرزها بوسیله تجهیزات بسیار پیشرفته و با بهره برداری از تجهیزات نوین به صورت شبانه روزی کنترل می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1468

به "کنترل امنیت مرزها باتجهیزات نوین ، پاسخ قاطعی به تهدیدات دشمن دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل امنیت مرزها باتجهیزات نوین ، پاسخ قاطعی به تهدیدات دشمن دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید