گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اشکانی: برای نوری تراژدی نوشتند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از قهرمانی در بازی های آسیایی 2018 با بیان اینکه برای نوری تراژدی نوشتند گفت: در این دوره بهترین های جهانی و المپیک حضور داشتند و واقعا قهرمانی ارزشمند بود.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اشکانی: برای نوری تراژدی نوشتند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی|علی اشکانی پس از کسب دو مدال طلای کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 در خصوص داوری گفت: همه شاهد بودند در کشتی مهدی زاده، داور یک طرفه قضاوت کرد و می توانست عادلانه تر رای دهد. در کشتی بعدی که بهنام با حریف کره ای گرفت بسیار ضعیف کشتی گرفت ولی او قهرمان آسیاست و این حیف را قبلاً سه بار برده است. داوری واقعاً یک طرفه بود. در کشتی اکبر حیدری هم دیدید داور سوت زد و وقتی حریف بیرون انداخته شد، گفت من سوت نزدم. اعتراض های ما نیز به جایی نمی رسد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: شکر خدا با این تیم که بعد از یک دهه موفقیت در همه اوزان تغییر نموده، اکبر محمدی که در هیچ رده ملی نبوده سال جاری آمده و از بازی های آسیایی استارت زده است. مهرداد مردانی و رضا گرایی اولین بار است که در رقابت های آسیایی کشتی می گیرند. احتیاج است بعد از این با هم رویدادهای بزرگ را تجربه نمایند.

وی اضافه کرد: برای حسین نوری یک تراژدی نوشته شده بود و از قبل می خواستند به او اخطار دهند اما او هم داورها را برد و هم کشتی را. کشتی گیری را که بارها ایرانی ها را برده بود را شکست داد. امیدوارم اتفاق های بهتری برای او بیفتد و در المپیک بدرخشد.

اشکانی در خصوص وزن 77 کیلوگرم گفت: قهرمان المپیک به همین حریف قرقیزی باخت ولی محمد مثل رستم جنگید. خیلی از کشتی گیران قهرمان دنیا و المپیک در این دوره حضور داشتند. علی اف در 130 کیلوگرم، دو سه بار قهرمان دنیا شده و رقابت ها خیلی فشرده بود و واقعا این قهرمانی را تبریک می گویم. جا دارد از پازاج مدیر فنی و خادم که نمی توانم به زبان بگویم چه کرد، تشکر کنم. از ساعت 6 صبح تا 10 شب کنار ما بود. او پدر معنوی کشتی است. امیدوارم امثال او بیشتر شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 436

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اشکانی: برای نوری تراژدی نوشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اشکانی: برای نوری تراژدی نوشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید