آذری با من بمیرم و تو بمیری مجوز بازگشت به فوتبال را گرفته است!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه باشگاه استقلال که عصر امروز شنبه منتشر شد آمده است: آقای آذری! قرار به عذرخواهی باشد شما بابت خیلی مسائل باید عذرخواهی کنید

آذری با من بمیرم و تو بمیری مجوز بازگشت به فوتبال را گرفته است!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که معروف است به دریافت ماهی از آب گل آلود، در صفحه شخصی خود مطالبی نوشته که البته به آنها پاسخی نمی دهیم اما حتماً آقای آذری آخرین کسی است که می تواند درس اخلاق دهد.

کسی که تا همین چند روز پیش توسط کمیته اخلاق به دلیل مصاحبه های خلاف اخلاق و فرهنگ محروم شده بود و با من بمیرم، تو بمیری، مجوز حضور در فوتبال را به دست آورد اصلاً در جایگاهی نیست که در خصوص اخلاق و فرهنگ صحبت کند.

باشگاه استقلال فیلم های زیادی از فحاشی های دیروز بعضی اعضای کادر فنی فولاد خوزستان دارد که می تواند آنها را در فضای مجازی منتشر کند، کما اینکه نتیجه این رفتارهای خلاف ادب و اخلاق، یک کارت زرد و یک کادر قرمز به اعضای نیمکت این تیم بود ولی چون در مکتب استقلال انتشار فیلم های مخفیانه و به شیوه جاسوسی جایی ندارد، از انتشار آنها خودداری می نماید، با این وجود به آقای آذری که در چند سال گذشته از هیچ توهین و تهمتی به مسئولان باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان کوتاهی نکرده تذکر می دهیم حتماً ایشان آخرین کسی است که می تواند کلاس اخلاق بگذارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1271

به "آذری با من بمیرم و تو بمیری مجوز بازگشت به فوتبال را گرفته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری با من بمیرم و تو بمیری مجوز بازگشت به فوتبال را گرفته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید