آنچلوتی: از عملکرد خامس راضی ام، اگر دنبال بازیکن سرعتی بودم بولت را می خریدم!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سرمربی تیم فوتبال اورتون از عملکرد بازیکن جدید تیمش راضی است و می گوید که هدفش از خرید او بالا بردن سرعت بازی آبی های مرسی ساید نبوده است.

آنچلوتی: از عملکرد خامس راضی ام، اگر دنبال بازیکن سرعتی بودم بولت را می خریدم!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اورتون در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر پیروز شد میزبانش تاتنهام را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. در این بازی خامس رودریگس هافبک کلمبیایی جدید اورتونی ها به میدان رفت و در اولین بازی خود برای این تیم عملکرد خوبی داشت، چرا که پنج موقعیت گلزنی برای تیمش ساخت. با این حال برخی خبرنگاران در انتها بازی سرعت پایین و شرایط جسمانی ستاره سابق رئال مادرید را زیر سؤال بردند.

کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون اما از عملکرد خامس ابراز خرسندی کرد. او در این باره گفت: بازیکنانی که می توانند فوتبال بازی کنند، نیاز به زمان زیادی برای تطبیق دادن خود با شرایط تیم ندارند. خامس هم می داند که چه کارهایی باید انجام دهد، همین طور دیگر بازیکنان جدید ما مانند آلان و داکور. من پیش از بازی به آنها گفتم که فقط کیفیت بازی تان را نشان دهید و آنها هم همین کار را انجام دادند. ما در خط میانی مان ترکیب خوبی داریم. فصل پیش بازیکنانی داشتیم که در کار با توپ ماهر بودند، اما شما باید بازیکنانی داشته باشید که در بازی بدون توپ هم مهارت داشته باشند.

آنچلوتی افزود: خامس سریع ترین بازیکن دنیا نیست، اما کلی توانایی دارد. ما هم از او استفاده می کنیم که همین توانایی ها را نشان دهد. او یک بال نیست، اما می تواند کمی به مرکز زمین نزدیک شود تا توپ بگیرد. خامس بازیکن خطرناکی است. من درباره شرایط جسمانی او هم نگران نیستم. اگر دنبال سرعت و قدرت بدنی بالا بودم اوسین بولت را می خریدم، نه خامس را. او توانایی کنترل توپ را دارد، پاس های سالم می دهد و هنگامی که پا به توپ می شود خیلی راحت بازی می کند.

کارلتو در انتها درباره عملکرد تیمش مقابل تاتنهام هم گفت: بازی خوبی بود همان بازی که من از تیمم انتظار داشتم. کارمان آسان نبود، اما پرانرژی بودیم. عملکردمان فوق العاده بود. در ابتدای بازی مشکلاتی داشتیم، اما کم کم برطرف شد. بعد از مدت ها هواداران شادمان شدند. در گذشته شکست دادن تاتنهام در خانه اش برای ما کار آسانی نبود، اما امشب ما این کار را کردیم و این هم شیوه خوبی برای شروع فصل بود. البته این بردها باید تداوم داشته باشد. فصل پیش ما خیلی فراز و نشیب داشتیم، اما این بازی به ما نشان داد که می توانیم با هر تیمی رقابت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1153

به "آنچلوتی: از عملکرد خامس راضی ام، اگر دنبال بازیکن سرعتی بودم بولت را می خریدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: از عملکرد خامس راضی ام، اگر دنبال بازیکن سرعتی بودم بولت را می خریدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید