ابتکار جالب بعضی شهروندان استان فارس در روز 13 به در

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بعضی شهروندان استان فارس در روز 13 به در دست به ابتکار جالبی زدند.

ابتکار جالب بعضی شهروندان استان فارس در روز 13 به در

به گزارش خبرنگار ، شرایط سال جاری ما در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) از سال های قبل متفاوت است و برای پیشگیری و شکست ویروس کرونا بهترین راه ماندن در خانه است.

امروز سیزدهم فروردین و در روز طبیعت بعضی شهروندان خلاق استان فارس با ماندن در خانه و نرفتن به دل طبیعت از به خطر افتادن جان خود و هزاران نفر خودداری کردند.

مردم خلاق با بساط کردن در حیاط منزلشان به جای گره زدن سبزه، دل های اهل خانه را به هم گره زدند و سیزده خود را به در کردند.

پزشکان و متخصصان علوم پزشکی اعلام کردند: با همدلی و همیاری برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس و سلامتی خود و اطرافیان در خانه بمانیم.

همچنین مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد غیرضروری خودرو ها از در منازل، اظهار کرد: با هدف کنترل سفر های غیرضروری و کاهش تردد خودرو ها، از روز 12 تا 15 فروردین، خودرو هایی که در جاده های استان اقدام به ترد غیرضروری می نمایند، بوسیله دوربین جریمه می شوند.

او اضافه نمود: جریمه خودرو های متخلف در جاده های استان، بوسیله دوربین ها اعمال می گردد، اما در سطح شهر، ماموران پلیس به کنترل تردد خودرو ها در این بازه زمانی، اقدام می نمایند.

رئیس پلیس راهور فارس اضافه نمود: خودرو هایی که تردد غیرضروری و یا قصد رفتن به طبیعت را دارند، بوسیله ماموران پلیس، شناسایی و جریمه می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 863

به "ابتکار جالب بعضی شهروندان استان فارس در روز 13 به در" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار جالب بعضی شهروندان استان فارس در روز 13 به در"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید