اعمال قانون 213 خودرو در طرح ممنوعیت تردد در کرمانشاه

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت و محدودیت تردد اعمال شده برای خودروها در پنج روز گذشته، گفت: 213 خودرو که به تذکرات پلیس بی توجه بودند، اعمال قانون شدند.

اعمال قانون 213 خودرو در طرح ممنوعیت تردد در کرمانشاه

سردار علی اکبر جاویدان، در خصوص اجرای طرح محدودیت های تردد در شهرستان کرمانشاه بصورت همزمان با 25 شهرستان دیگر کشور برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: از ساعت 24 روز سه شنبه 12 آبان ماه تا ساعت 24 روز جمعه 16 آبان، 190 تیم برای اجرایی شدن این طرح به کارگیری شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح محدودیت های تردد در مرکز استان 783 نفر نیرو به کارگیری شدند، ادامه داد: در این مدت چهار نقطه اصلی و تعدادی نقطه فرعی توسط همکاران تلاشگر پلیس پوشش داده شد که در راستای اجرای این طرح تعداد 7748 دستگاه خودرو به مبدأ عودت و تعداد خودروهای اعمال قانون شده 213 دستگاه است.

جاویدان در ادامه از کنترل و نظارت بر 1709 واحد صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان بصورت مستقل و مشترک با اصناف در این بازه زمانی خبر داد و یادآور شد: طی مدت زمان اجرای طرح محدودیت تردد، تعداد 375 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به قوانین و مقررات صادره پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه مطرح نمود: همچنین در این مدت به افرادی که بدون ماسک بودند، دو هزار و 226 عدد ماسک تحویل داده ایم.

وی از تعامل سایر دستگاه ها با پلیس قدردانی و گفت: هم استانی ها با پرهیز از ترددهای غیرضروری، پلیس را در اجرای هرچه بهتر این طرح همراهی کردند.

جاویدان در پایان از حمایت و پشتیبانی حداکثری و همه جانبه پلیس از مدافعان سلامت خبر داد و گفت: امنیت و سلامت دو مقوله مهم در زندگی بشری بوده که در فرمایشات بزرگان دین نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1236

به "اعمال قانون 213 خودرو در طرح ممنوعیت تردد در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال قانون 213 خودرو در طرح ممنوعیت تردد در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید