اجرای قانون مالیات خودرو ها و خانه های لوکس از خرداد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران (پانا) - رئیس سازمان امور مالیاتی کشور اطلاع داد افراد مشمول مالیات خودرو ها و منازل لوکس تا خرداد شناسایی و این موضوع به آنان ابلاغ می گردد.

اجرای قانون مالیات خودرو ها و خانه های لوکس از خرداد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش سازمان امور مالیاتی، امید علی پارسا در حاشیه جلسه هیئت مقررات زدایی افزود: بر اساس قانون بودجه سال جاری خانه های با ارزش بیش از ده میلیارد تومان مشمول مالیات خواهند شد.

وی افزود: همچنین برای خودرو های لوکس اگر ارزش مجموع خودرو های یک فرد و فرزندان کمتر از 18 سال او بیش از یک میلیارد تومان باشد مشمول مالیات خواهد بود.

پارسا گفت: این مالیات به صورت پله ای محاسبه می گردد و از یک میلیارد تا یک و نیم میلیارد تومان یک درصد مالیات و رقم های بالاتر درصد بالاتری را شامل خواهد شد

وی افزود: با این حال اگر ارزش خودروی هر یک از زوجین در خانواده کمتر از یک میلیارد تومان باشد مشمول مالیات نمی گردد.

پارسا ابراز امیدواری کرد: مراحل اجرایی ثبت اظهارنامه ها و همچنین راه اندازی پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان تا خرداد و عملیاتی گردد.

وی با بیان اینکه سال جاری مجموعه ای از سیاست ها برای حمایت از فراوری پیگیری می گردد گفت: افزایش بخگرددگی جرایم و تقسیط بدهی ها از جمله این موارد است.

رئیس سازمان امور مالیاتی افزود: در جلسه امروز هیئت مقررات زدایی بر موضوع کاهش زمان رسیدگی به پرونده های مالیاتی در هیئت های حل اختلاف تاکید و مقرر شد با هوشمندسازی فرآیند مالیاتی درصد بالایی از اظهارنامه های مالیاتی بدون رسیدگی تایید گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1527

به "اجرای قانون مالیات خودرو ها و خانه های لوکس از خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای قانون مالیات خودرو ها و خانه های لوکس از خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید