احسان حاج صفی مقابل پرسپولیس محروم نیست

به گزارش مجله فوتبال دوستان، احسان حاج صفی مسئله ای برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس ندارد.

احسان حاج صفی مقابل پرسپولیس محروم نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بحث حضور یا حضور نداشتن احسان حاج صفی دربازی مقابل پرسپولیس یکی از موضوعاتی است که طی روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

بعد از بازی سپاهان و نساجی که با رجحان یک بر صفر شاگردان محرم نویدکیا به خاتمه رسید، این مساله عنوان شد که حاج صفی با دریافت کارت زرد در این مسابقه، با پیراهن سپاهان سه کارته شد و با احتساب کارت زردی که در نیم فصل اول با پیراهن تراکتور دریافت نموده ممکن است 4اخطاره محسوب گردد و بازی بعدی تیمش در هفته بیست و دوم لیگ برتر را از دست بدهد.

این در حالی است که بر اساس استعلام از باشگاه سپاهان، کاپیتان زردپوشان مقابل نساجی کارت زردی را دریافت ننموده، حضور او در صحنه اخطار داور به پیغام نیازمند بر اساس تصاویر تلویزیونی این تصور را به وجود آورده که داور به حاج صفی کارت زرد داده است. از طرفی اخطارهای او با پیراهن تراکتور در نیم فصل اول پاک می شوند. به این ترتیب کاپیتان تیم ملی در حال حاضر یک بازیکن دو کارته در لیگ برتر به شمار می رود و از این نظر مسئله ای برای همراهی تیمش در بازی های پیش رو ندارد

.

آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک

لیست ملاقات دو تیم نساجی و سپاهان

مسئله ای که اکنون جای سوال است این است که معین نیست چرا سازمان لیگ به صورت شفاف و صریح در خصوص اخطارها در مسابقات و همچنین محرومین تیم ها اطلاع رسانی نمی کند که این مساله برای تمامی رسانه ها و اهالی فوتبال شائبه ها و مشکلاتی را به وجود می آورد. به طوریکه حتی فدراسیون فوتبال نیز دچار اشتباه شد و امروز در سایت رسمی خودش خاطرنشان کرد که احسان حاج صفی دارای 4 کارت زرد است.

فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1560

به "احسان حاج صفی مقابل پرسپولیس محروم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان حاج صفی مقابل پرسپولیس محروم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید