پیروانی: برویم که منتخب دنیا را ببریم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، افشین پیروانی می گوید تنها ناراحتی.شان امروز غیاب طرفداران پرسپولیس در استادیوم است.

پیروانی: برویم که منتخب دنیا را ببریم

به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس پیش از اعزام سرخ ها به استادیوم آزادی در هتل آزادی با خبرنگار ما گفت وگو کرد و در ابتدا بیان نمود: خداراشکر شرایط تیم خوب است و تنها ناراحتی مان نبود طرفدار است. می بینید چطوری مشتاق بودند ولی اتفاقی افتاد و ما محرومیم. طرفداران از راه دور همین که انرژی مثبت دادند، خستگی از تن ما رفت. وظیمه مان را انجام می دهیم و برویم یک بازی خوب با منتخب جهان انجام بدهیم و انشاالله پیروز بشویم.

او در خصوص نگرانی طرفداران از بازی تیم شان مقابل ستاره ها گفت: فوتبال است و هر تیمی بهتر بدود، کوشش کند و زحمت بکشد مطمئنا برنده می گردد. نام ها فوتبال بازی نمی نمایند. آنها نفرات برگزیده فوتبال جهان هستند و ما هم نفرات خوبی داریم. انشاالله برویم در جنگ تن به تن پیروز از زمین خارج بشویم.

پیروانی در خصوص اینکه اجازه نداد تیم از در پشتی خارج بگردد گفت: حق طرفدار بیشتر از این چیزهاست. اینکه مخفیانه تیم را ببرم مورد تایید نیست. همه گفتند ولی گفتم نه و بازیکن باید بیاید از جلوی طرفدار این انرژی را بگیرد که مشتاقانه تشویق می نمایند. من نماینده طرفداران در پرسپولیس هستم و هرکاری می کنم که دل آنها شاد بگردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2232

به "پیروانی: برویم که منتخب دنیا را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: برویم که منتخب دنیا را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید