فرهاد مجیدی باید انتخاب کند: مشهد یا هلند؟

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران: شرایط برای فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال دوباره دارد متشنج می گردد. او که حس می نماید مدیریت باشگاه طبق برنامه های مدون پیش نمی رود، در فضای مجازی با انتشار چند پست جو باشگاه استقلال را تغییر داده و همه نگاه ها را متوجه مدیریت این تیم نموده است.

فرهاد مجیدی باید انتخاب کند: مشهد یا هلند؟

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، در آن سو، اما نزدیکان مدیران باشگاه هم با برجسته کردن تناقض گویی های فرهاد مجیدی، سعی می نمایند به هوادران این باشگاه پیغام روشنی بفرستند. هرچه که هست، اما از این جوی که در حال حاضر در باشگاه استقلال شکل گرفته، خبر خوبی به بیرون درز نمی کند.

فارغ از این موضوع، اما فرهاد مجیدی با بیان قاطع این جمله که در استقلال ماندنی است و مدیریت رفتنی، در پی تقویت تیمش برای فصل آینده است. فرهاد همین چند روز با کنایه ای تند به باشگاه پرسپولیس از این گفت که رقیب از پرتغال مهاجم آورده، ولی ما نتوانستیم از مشهد بازیکن بخریم. اشاره مستقیم او به قرارداد قرضی شهریار مغانلو بازیکن سانتاکلاری پرتغال با پرسپولیس است و البته ناکامی استقلال در جذب امین قاسمی نژاد مهاجم پدیده.

با روشن شدن این شرایط به نظر می رسد که فرهاد تمرکز اصلی اش در جابجایی را روی خط حمله گذاشته و این بار برخلاف دفعات قبل، خودش دست به کار شده است. او نگران پیشنهاداتی است که به مهدی قایدی، مهاجم جوان تیمش شده و خیالش از ماندن او در باشگاه راحت نیست. شرایط شیخ دیاباته و قهر های گاه و بیگاه این مهاجم تنومند که حاصل دریافت نکردن به موقع دستمزدش از باشگاه استقلال است هم به پیچیدگی شرایط خط حمله استقلال اضافه نموده است.

در چنین شرایطی است که شایعه می گردد فرهاد در سفر به دبی با رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی ایران و فصل پیش باشگاه زووله هلند مذاکره نموده تا او را به تهران بیاورد. اگرچه صحت و سقم این ماجرا تعیین نیست، ولی پرواضح است فرهاد برای این انتقال به ویژه اینکه گوچی بازیکن گران قیمتی است کار سختی در پیش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، البته فرهاد مجیدی همزمان، دست کم، به دو گزینه دیگر هم برای خط حمله اش می تواند فکر کند؛ اولی کاوه رضایی بازیکن سابق همین باشگاه استقلال است که انگار شرایط خوبی در بلژیک ندارد و باشگاه بروژ می خواهد هر طور شده او را بفروشد. کاوه در این فصل به صورت قرضی در شارلروا بازی کرد، ولی چندان درخشان ظاهر نشد. اینکه او تمایلی به برگشتن به لیگ ایران داشته باشد یا نه هم بستگی به پیشنهاداتی دارد که در اروپا به دستش می رسد.

سبد خرید خط حمله استقلال با راهنمایی فرهاد مجیدی، اما همچنان می تواند یک گزینه دیگر داشته باشد: امین قاسمی نژاد. او همان بازیکنی است که فرهاد کنایه اش را چند روز قبل به مدیران استقلال زده و به نظر می رسد هنوز هم مجیدی دوست دارد این بازیکن را در ترکیب استقلال داشته باشد. البته که چراغ سبز های مکرر قاسمی نژاد به باشگاه استقلال هم مزید بر علت شده تا هنوز شایعه ورود او به جمع آبی ها داغ بماند.

اینکه فرهاد بخواهد کدام گزینه یا گزینه ها را داشته باشد، دیگر دست خودش و البته مدیریت باشگاه است؛ او باید انتخاب کند از هلند مهاجم بیاورد یا از مشهد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1632

به "فرهاد مجیدی باید انتخاب کند: مشهد یا هلند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی باید انتخاب کند: مشهد یا هلند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید