به خاطر مردم رشت از حسینی گذشتیم، استادیوم بادران در آسیا بی نظیر خواهد بود

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سرپرست تیم فوتبال بادران تهران گفت که این باشگاه دیگر قصد پیگیری شکایت خود از دروازه بان سپیدرود رشت که ابتدا با بادران قرارداد بسته بود را ندارد.

به خاطر مردم رشت از حسینی گذشتیم، استادیوم بادران در آسیا بی نظیر خواهد بود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

ایزد سیف الله پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره شرایط تیم فوتبال بادران گفت: تیم ما اکنون در دهکده ورزشی کردان کرج تمرین می نماید و کم کم به مرز آمادگی می رسیم. امروز (سه شنبه) به مصاف خونه به خونه می رویم و طبق قولی که باشگاه استقلال به ما داد، قرار شد روز 29 تیر با این تیم بازی کنیم، اما هنوز قطعی نشده است.

وی با اشاره به پیروزی بادران در دو ملاقات تدارکاتی مقابل سپاهان و سایپا گفت: موفقیت در این رقابت های محبت آمیز اهمیتی ندارد و اگر یک تیم در بازی تدارکاتی شکست بخورد و تیم خود را بشناسد، بهتر است از اینکه پیروز گردد، اما در ملاقاتهای رسمی ببازد. این نتایج نشان می دهد تیم ما خوب است، اما اهمیت بازی های تدارکاتی این است که کادر فنی، بازیکنان مورد علاقه خود برای قرار دادن در ترکیب را می شناسد.

سرپرست تیم بادران با بیان اینکه دو بازیکن جدید زیر 23 سال به این تیم اضافه شده و بادران دیگر بازیکنی جذب نخواهد کرد، توضیح داد: سال جاری در لیگ برتر امیدهای کشور هم شرکت نموده ایم. بنای باشگاه بر این است که در سال های آینده، فقط از بازیکنان پرورش یافته در باشگاه استفاده کنیم.

سیف الله پور با بیان اینکه مربیان بسیار خوبی سال جاری در لیگ دسته اول کار خواهند کرد، اعلام کرد: فکر می کنم از محمد ربیعی سرمربی بادانش و توانمند بادران در آینده بیشتر خواهید شنید! تیم های ورزشی باید به جوانان اعتماد نمایند و امیدوارم در لیگ دسته اول، نتایج خوبی کسب کنیم. کاروان تیم یک اردوی زیارتی به مشهد خواهد داشت و ان شاءالله یک ملاقات محبت آمیز هم در این شهر برگزار خواهیم کرد.

سرپرست بادران درباره جدال مدعیان برای صعود به لیگ برتر گفت: سال جاری لیگ بسیار فشرده ای خواهیم داشت. تیم های گل گهر، ماشین سازی، ملوان، نساجی و سایر تیم ها به جز راه آهن و صبای قم، همه اسب را برای قهرمانی زین نموده اند. لیگ دسته اول بسیار سخت خواهد بود و امیدوارم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، صعود سه تیم را تصویب کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از سیدمحمد حسینی که پس از عقد قرارداد با بادران با سپیدرود قرارداد بست، شکایت کردید یا خیر؟، گفت: کار حسینی اصلاً حرفه ای نبود و ما هم به این خاطر از او شکایت کردیم، اما پس از درخواست مردم رشت و مدیرعامل باشگاه سپیدرود، این درخواست را به گوش دکتر قربانیان (مالک باشگاه) رساندیم. گفتیم دل حسینی با سپیدرود است و خود این بازیکن هم ابراز پشیمانی نموده است. ما هم به این خاطر از حسینی گذشتیم.

سیف الله پور در خصوص مراحل احداث استادیوم اختصاصی بادران با گنجایش 160 هزار نفر، با اشاره به اینکه نقشه برداری این پروژه به اتمام رسیده است، اعلام کرد: فکر می کنم با شرایطی که این استادیوم دارد، در خاورمیانه و آسیا بی نظیر خواهد بود. در نظر داریم تا سال آینده یک زمین چمن شماره دو، هتل و امکانات را آماده نموده و کمپ تیم را در همان استادیوم راه اندازی کنیم تا تمرینات در آن زمین برگزار گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 607

به "به خاطر مردم رشت از حسینی گذشتیم، استادیوم بادران در آسیا بی نظیر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به خاطر مردم رشت از حسینی گذشتیم، استادیوم بادران در آسیا بی نظیر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید