استقبال کم مردم از استخرها پس از بازگشایی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از استقبال کم مردم از استخرها پس از بازگشایی اطلاع داد و گفت: از زمان بازگشایی استخرها تا امروز استقبال خوبی از سوی مردم مشاهده نشده است.

استقبال کم مردم از استخرها پس از بازگشایی

ایلخان نوری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از زمانی که ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان اجازه بازگشایی استخرهای سرپوشیده و روباز را با رعایت پروتکل های بهداشتی صادر نموده، شاهد استقبال خوبی از سوی مراجعه نمایندگان نبودیم و مردم به خاطر وحشت از ابتلا به ویروس کرونا سعی می نمایند کمتر از استخر استفاده نمایند.

وی گفت: اگر این فرایند به همین شکل تداوم داشته باشد بدون شک استخردارها متزلزل می شوند و تعداد منجیان غریق حاضر در استخرها کاهش پیدا می نماید و این شرایط خوبی را برای ادامه فعالیت استخرها به دنبال نخواهد داشت.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی توضیح داد: در حال حاضر هزینه نگهداری آب، پرداخت حقوق کارمندان، منجیان غریق و... با شرایط کنونی به صرفه نیست و استخردارها به دلیل بالا بودن میزان هزینه ها نسبت به درآمدهایشان ترجیح می دهند که استخرهای خود را تعطیل نمایند.

نوری توضیح داد: استادیوم شهید شیرودی در حال حاضر 3 استخر قهرمانی و روباز دارد که از زمان بازگشایی تا امروز طی گزارش های دریافت شده استقبال بسیار ضعیف بوده است. به هر صورت استخردارها با شرایط کنونی نگران درآمدزایی خود هستند و اگر شرایط با همین فرایند ادامه داشته باشد، چاره ای جز تعطیلی استخر نخواهند داشت.

وی در انتها اعلام نمود: نگرانی و دغدغه ما در شرایط کنونی عدم درآمدزایی منجیان غریق است. بسیاری از منجیان شغل اصلی آنها نجات غریق است و از این طریق امرار معاش می نمایند، در صورت پایین بودن استقبال استخردارها نیز توان پرداخت حقوق منجیان غریق را نخواهند داشت و این به ضرر آنها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1047

به "استقبال کم مردم از استخرها پس از بازگشایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال کم مردم از استخرها پس از بازگشایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید