امارات، میزبان شکست خورده

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بهناز میرمطهریان - امارات ، سهم توریست های اروپایی میان افرادی که علی رغم داشتن بلیت، نتوانستند وارد استادیوم شوند، قابل توجه بود. آن ها ایمیل های اعتراض آمیزشان را برای فیفا و ای اف سی، ارسال کردند.

امارات، میزبان شکست خورده

نارضایتی توریست های اروپایی از میزبانی رقابت ها بهناز میرمطهریان - امارات ، مسابقه امارات مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ملت های آسیا، علاوه بر حساسیت های فوتبالی و سیاسی، محکی جدی بود بر میزبانی امارات. تا پیش از این مسابقه ایران - عمان از مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها با حضو ر 31 هزار نفر، پرتماشاگرترین مسابقه تورنمنت بود. امارات - قطر اما با 38 هزار تماشاگر و هزاران نفر که پشت درهای استادیوم ماندند، از ایران - عمان سبقت گرفت. سبقتی در کمال بی نظمی میزبان و در میان اعتراض تعداد پرشماری از افراد که بلیت مسابقه را تهیه نموده بودند اما نتوانستند به استادیوم راه پیدا نمایند. سهم توریست های اروپایی در میان افرادی که علی رغم داشتن بلیت، نتوانستند وارد استادیوم شوند، قابل توجه بود. آن ها که همان جا ایمیل های اعتراض آمیزشان نسبت به میزبانی رقابت ها را برای فیفا و ای اف سی، ارسال کردند تا میزبانی امارات در آخرین روزهای برگزاری تورنمنت با چالشی اساسی رو به رو گردد. حالا اماراتی که با برگزاری این دوره از رقابت ها، روی جذب توریست از راه فوتبال حساب نموده بود، نه تنها نتوانست رضایت توریست های اروپایی را جلب کند که در این جهت یک شکست خورده واقعی بود.

باخت ایران تحریم رسانه ای را شکست رسانه های اماراتی که از ابتدای رقابت های جام ملت های آسیا کمتر خبری از تیم ملی فوتبال ایران پوشش می دادند، بعد از شکست و حذف ایران مصاحبه کی روش در نشست مطبوعاتی بعد از باخت ایران مقابل ژاپن را منتشر کردند. رسانه هایی که بعد از پیروزی ایران مقابل چین و عمان، کوچکترین خبری از تیم ملی فوتبال ایران و مصاحبه سرمربی و بازیکنان را پوشش نداده بودند، حالا بعد از حذف ایران از جام، روزنامه گلف نیوز امارات از قول کی روش نوشته: راهم را رفتم و خوشحالم. جالب اینکه حتی رسانه های اماراتی که ایران را از نظر خبری تحریم نموده بودند، در یکی از معدود پوشش های خبری خود درباره تیم ملی فوتبال ایران، اصل بی طرفی را رعایت کردند. درست در روزهایی که بعضی رسانه های داخلی بیشترین حملات را نسبت به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دارند و از هیچ راهی برای زدن کی روش کوتاهی نمی نمایند. 2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 53

به "امارات، میزبان شکست خورده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات، میزبان شکست خورده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید