امارات و جاذبه هایی که جذابیتش را دو چندان خواهد نمود

به گزارش مجله فوتبال دوستان، امارات از جمله در دبی و ابوظبی، روزانه پروژه های عظیمی را به بهره برداری می رساند تا بتواند کلیه انتظارات گردشگران خود را که حتی با تهیه یک بلیط هواپیما دبی خود را به آنجا می رسانند،برآورده کند. گردشگرانی که بدنبال جاذبه هایی منحصربفرد می گردند و به همین راحتی راضی نخواهند شد. پس در ادامه به 3 مورد از این جاذبه های گردشگری اشاره خواهیم کرد.

امارات و جاذبه هایی که جذابیتش را دو چندان خواهد نمود

جاذبه جدید در دوبی به گردشگران اجازه ایستادن در لبه 300 متری یک برج را می دهد

اینترنت پر از ویدیوهایی از شیرین کاری های افراد مختلف در بالای برج هاست. اما یک جاذبه جدید ممکن است به زودی یک راه امن تر برای ترشح آدرنالین خون و دیدن تمامی شهر بدون در خطر قراردادن زندگیتان فراهم کند.

بلندترین برج یک مجموعه جدید به اسم AYKON City قرار است شرایط قرار دریافت بر روی یک سطح به ارتفاء 285 متر و دیدن کل شهر از بالا را ایجاد کند.

به این تجربه جرات آیکون یا AYKON Dare می گویند که براساس تجربه EdgeWalk در برج معروف CN Tower تورنتو شکل گرفته است که در آن گردشگران قادر به دیدن شهر از 6 زاویه در یک دایره کامل و حرکت با دستان آزاد در لبه غلاف اصلی برج هستند.گردشگران با خیال آسوده و آزادانه در ارتفاع 365 متری در هوا حرکت می نمایند.

در دوبی بازدید نمایندگان توسط یک راستا ایمن به سمت سقف راهنمایی می شوند تا یک نمای پانوراما از شهر را مشاهده نمایند.

بر اساس اظهارات شرکت مذکور ، در یک روز صاف بازدیدنمایندگان قادر به دیدن مناظرتا مرز ابوظبی هستند . آنها همچنین قادرند تا بر روی یک سطح شیشه ای قدم بگذارند و از دیدن منظره پایین پای خود لذت ببرند.

ویلاهایی با چشم انداز بی نظیر از بستر دریا

ویلاهای شناور با چشم انداز منحصر به فرد و بی نظیر بستر دریا برای مبلغ ناچیز 3000 یورو ، پروژه ای جدید در دبی و مختص قشر ثروتمند می باشد که بار دیگر بعد خلاق و تا حدی افراطی این مقصد گردشگری را ثابت می نماید.

نام این پروژه floating seahorse به معنی اسب دریایی شناور است که شامل ساخت 125 ساختار سه طبقه که یکی از آنها مستقیما زیر آب واقع شده است، می باشد. این مجموعه در فاصله کمی از ساحل و در داخل دریا ساخته خواهد شد و قیمت تقریبی هرکدام دو میلیون و هشتصدهزار یورو برآورد شده است.

ساخت اولین پارک موضوعی برادران وارنر warner Bros. سال 2018 در ابوظبی

نخستین پارک موضوعی امارات متحده عربستان به نام برادران وارنر در جزیره یاس (Yas Island) در کنار دنیای فراری (Ferrari World) ساخته خواهد شد.

نام این پارک Warner Bros. World Abu Dhabi Theme Park خواهد بود و در سال 2018 پس از انتها نخستین بخش پروژه افتتاح خواهد شد. میزان سرمایه گذاری این پروژه یک میلیارد دلار بوده که توسط Miral و Warner Bros. اجرا شده است.

این مجموعه به بازدید نمایندگان اجازه خواهد داد تا در دنیای معروفترین شخصیتهای این شرکت فیلمسازی آمریکایی غرق شوند. شخصیتهای قهرمانی مثل Batman, Superman و wonder woman و یا شخصیت کارتونهای به یاد ماندنی مثل Bugs Bunny , Scooby - Doo و Tom and Jerry.

اما این پارک موضوعی تنها جاذبه این مجموعه نخواهد بود بلکه در کنار آن نخستین هتل برند Warner Bros. ساخته خواهد شد.

محمد خلیفه المبارک رئیس هیات مدیره شرکت میرال می گوید : این سرمایه گذاری گامی مهم در جهت ثبت ابوظبی در نقشه دنیا به عنوان یکی از مقصدهای اصلی گردشگری است ، وی اضافه نمود با پاسخگویی به احتیاج دنیای ، منطقه ای و محلی، آرزوی بالابردن تعداد بازدیدنمایندگان و غنی سازی جذابیتهای امارات متحده عربی به عنوان مقصدی بین المللی برای مسافران داخلی و خارجی را محقق خواهیم ساخت.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 711

به "امارات و جاذبه هایی که جذابیتش را دو چندان خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات و جاذبه هایی که جذابیتش را دو چندان خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید