اولین خبرها از گوشی پرچمدار آینده شیائومی 13

به گزارش مجله فوتبال دوستان، اگرچه شیائومی 12S به تازگی رونمایی شده است، اما به نظر می رسد پرچم دار نسل بعدی این شرکت یعنی شیائومی 13 زودتر از موعد و همراه با تراشه پرچم دار کوالکام ارائه خواهد شد.

اولین خبرها از گوشی پرچمدار آینده شیائومی 13

به گزارش خبرنگاران، طبق بعضی شایعات، تراشه نسل تازه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام قرار است یک ماه زودتر و در ماه نوامبر عرضه گردد. طبق معمول شیائومی یکی از اولین برند هایی است که از این تراشه استفاده می نماید.

علاوه بر این، گزارش هایی وجود دارد که سری شیائومی 13 نیز یک ماه زودتر عرضه می گردد. این بدان معناست که سال جاری تراشه اسنپدراگون نیز در همان ماه با سری گوشی های تازه شیائومی عرضه خواهد شد.

جهت یادآوری، شیائومی Mi 11 و شیائومی 12 به ترتیب در دسامبر 2020 و 2021 عرضه شدند. دو تراشه اسنپدراگون 888 و اسنپدراگون 8 نسل 1 نیز همراه با این دو گوشی معرفی شدند. دیروز افشاگر معروف Weibo به نام @DCS اطلاعات تازهی درخصوص شیائومی 13 منتشر کرد. طبق این گزارش، شیائومی 13 از یک تراشه اختصاصی و یک آی سی شارژ سریع برخوردار است. این دستگاه از این فناوری برای دستیابی به شارژ سریع 100 واتی و باتری بزرگ در بدنه ای نازک و سبک استفاده می نماید.

شیائومی 13 علاوه بر شارژ سریع سیمی، از شارژ سریع بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می نماید. هرچند این افشاگر به طور واضح به مدل خاصی اشاره نکرده است، اما به نظر می رسد با تراشه Surge P1 روبرو شویم. باتری به کار رفته در این گوشی، در حال حاضر تنها باتری تک سلولی در صنعت است.

شارژ سریع 120 واتی تک سلولی کمی نمایدتر از نسخه دو سلولی است. سری 13 شیائومی علاوه بر شارژ سریع، به احتمال زیاد از دوربین لایکا با جلوه های ویژه تصویربرداری نیز استفاده می نماید. پیش از این نیز گزارش هایی منتشر شده که نشان می دهد سری 13 شیائومی با صفحه نمایش بزرگ 2K عرضه خواهد شد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2043

به "اولین خبرها از گوشی پرچمدار آینده شیائومی 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خبرها از گوشی پرچمدار آینده شیائومی 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید