اینزاگی: این برد با شخصیت تیمی به دست آمد، داور می توانست به دادن یک کارت زرد به من اکتفا کند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو از شخصیت تیمی اش مقابل فیورنتینا تمجید و تصمیم داور برای اخراجش را سختگیرانه توصیف کرد.

اینزاگی: این برد با شخصیت تیمی به دست آمد، داور می توانست به دادن یک کارت زرد به من اکتفا کند

به گزارش خبرنگاران، سیمونه اینزاگی در پی برتری 2 بر یک بامداد امروز (یکشنبه) شاگردانش مقابل فیورنتینا در هفته بیست وهشتم سری A ایتالیا، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی DAZN گفت: این برد با شخصیت تیمی و میل به پیروزی به دست آمد. ما در حال حاضر به خاطر مصدومانی که داریم، ترکیب محدودی داریم و باید از کوریا، رادو و ماروسیچ تشکر کنم، چون آنها اگر شرایط اضطراری نبود، نمی خواستند حتی به عنوان بازیکن تعویضی بازی کنند.

وی افزود: فیورنتینا تیم خیلی خوبی است. آنها تیمی سازمان یافته هستند، به همین خاطر به بازیکنانم بابت این برد که کسب آن آسان نبود، تبریک می گویم. پیش از قرنطینه ما هفته ای یک بار بازی می کردیم و من دستم برای انتخاب ترکیب تیم باز بود اما حالا باید هر سه روز یک بار بازی کنیم و بازیکنانی همچون لوکاس لیوا، سناد لولیچ و لوئیز فیلیپه را در اختیار نداریم، این در حالی است که چند بازیکن دیگر هم به توصیه تیم پزشکی نمی توانند بازی کنند چون خطر مصدومیت شان وجود دارد. باز تأکید می کنم که بدون شخصیت تیمی ما نمی توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم.

سرمربی لاتزیو که درست پس از اخراج دوسان وِلاهوویچ بابت زدن ضربه آرنج به پاتریک، در وقت های تلف شده نیمه دوم توسط داور از زمین اخراج شد، در این باره گفت: این واقعاً ناامیدکننده است چون من در حدود سه سال بود که اخراج نشده بودم. من در آن صحنه (درگیری بازیکنان در پی ضربه ولاهوویچ به پاتریک) سعی در آرام کردن اوضاع داشتم. داور به من گفت که بی ادبی از شما سر نزد و اخراجم به دلیل ترک محوطه فنی بود. به نظرم داور می توانست به دادن یک کارت زرد به من اکتفا کند و با این شرایط می توانستم در بازی بعدی در خانه تورینو روی نیمکت کنار بازیکنانم بنشینم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1021

به "اینزاگی: این برد با شخصیت تیمی به دست آمد، داور می توانست به دادن یک کارت زرد به من اکتفا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: این برد با شخصیت تیمی به دست آمد، داور می توانست به دادن یک کارت زرد به من اکتفا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید