پیشنهاد فابیو کاپلو به آنچلوتی پس از تحقیر رئال مادرید؛ شانس نشستن روی نیمکت این تیم را از دست نده!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از شکست سنگین رئال برابر سیتی به آنچلوتی پیشنهاد داد.

پیشنهاد فابیو کاپلو به آنچلوتی پس از تحقیر رئال مادرید؛ شانس نشستن روی نیمکت این تیم را از دست نده!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رئال مادرید که در ملاقات رفت برابر منچستر سیتی در برنابئو به تساوی یک بر یک دست پیدا نموده بود در بازی برگشت با نتیجه دور از انتظار 4 بر صفر باخت تا وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشته باشد.

کاپلو، سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال ایتالیا این گونه به شکست سنگین کهکشانی ها واکنش نشان داد: شکست با 4 گل در نیمه نهایی بسیار سنگین است. به نظرم بهتر است که کارلو آنچلوتی به پیشنهاد فدراسیون فوتبال برزیل فکر کند. در شرایط کنونی تیم های قدرتمندتر از رئال وجود دارند. آنچلوتی شاید دوست داشته باشد که قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند. به نظرم بهتر است که راهنمایی تیم ملی فوتبال برزیل را برعهده بگیرد تا چنین شانسی را داشته باشد.

او ادامه داد: این برای دومین بار است که گواردیولا با سیتی راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا می گردد. به نظرم این بار شانس بیش تری برای قهرمانی دارد. بازیکنان سیتی با قدرت و توان زیاد دنبال توپ می دوند. آن ها استحکام و کیفیت شگفت انگیزی دارند. نقطه ضعفی در این تیم می بینید؟ به نظرم هیچ نقطه ضعفی ندارند.

منچستر سیتی در ملاقات فینال لیگ قهرمانان اروپا باید در استانبول به مصاف اینتر برود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2184

به "پیشنهاد فابیو کاپلو به آنچلوتی پس از تحقیر رئال مادرید؛ شانس نشستن روی نیمکت این تیم را از دست نده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد فابیو کاپلو به آنچلوتی پس از تحقیر رئال مادرید؛ شانس نشستن روی نیمکت این تیم را از دست نده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید