بازسازی بازی Brothers: A Tale of Two Sons زمستان سال جاری عرضه خواهد شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بازی برادران: داستان دو فرزند (Brothers: A Tale of Two Sons) حدود 10 سال پیش عرضه شد. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی کسب کند و همین موضوع باعث شد که برای چندین پلتفرم مختلف عرضه گردد. بازی برادران در ابتدا برای کنسول های نسل هفتمی در دسترس نهاده شد اما پس از آن برای کنسول های نسل هشتم، اندروید، آی او اس و سوییچ هم عرضه شد.

بازسازی بازی Brothers: A Tale of Two Sons زمستان سال جاری عرضه خواهد شد

بازی برادران: داستان دو فرزند در سبک ماجراجویی و پازلی است. سبکی که هواداران خاص خود را داشته و تمرکز بسیار زیادی روی داستان دارد. حال برای مدت زیادی خبری از این بازی نبود تا این که در رویداد گیم اواردز، شرکت سازنده تصمیم گرفت اعلام کند قصد بازسازی این بازی دوست داشتنی را برای کنسول های نسل نهمی دارد. طبق چیزی که اعلام شده بازسازی بازی برادران زمستان سال جاری در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

در بازی برادران شما باید دو کودک را در رسیدن به مقصد خود هدایت کنید. مسیر این دو پسر پر از چالش ها و ماجراهای مختلف است که فرصت بسیار خوبی به کاربران برای گشت و گذار و حل کردن پازل های مختلف می دهد. داستان بازی هم بسیار مجذوب نماینده طراحی شده تا با توجه به تمرکز بازی روی داستان، کاربر با یک ماجرای ناامید نماینده روبرو نباشد.

داستان بازی برادران در خصوص دو کودک است که پدرشان بسیار مریض است. در نتیجه این دو برادر در کوشش هستند تا آب حیاط (Water of Life) را پیدا نموده و پدر خود را درمان نمایند. این دو برادر فرصتی برای از دست دادن ندارند و باید تمام کوشش خود را بنمایند تا به مقصد خود برسند. از طرفی این دو فرد نباید ناامید شوند و باید از یکدیگر حمایت نمایند. به علت اینکه در این دنیای بی رحم تنها پشتیبان یکدیگر هستند.

در زمانی که بازی برادران: افسانه دو فرزند منتشر شد، منتقدان استقبال بسیار خوبی از آن کردند. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا همان تجربه را با تکنولوژی تازه به کاربران ارائه داده و تغییر زیادی در گیم پلی و روند بازی ایجاد نکند. نکته اصلی اینجاست که در این بازسازی کرکترهای اصلی به طور کامل از نو طراحی شده اند و محیط بازی نیز تازه شده است. از طرفی این بازسازی به طور کامل با سخت افزار امروزی سازگار بوده و از لحاظ عملکردی به روز شده است. در کنار آن صحنه ها و موسیقی بازی دوباره از نو طراحی و ضبط شده است که مجذوب نمایندهیت آن را چندین برابر نموده است.

در بازی برادران: داستان دو فرزند، شما با پازل ها و معماهای مختلفی روبرو هستید. هرکدام از این معماها قسمت تازهی از داستان بازی را به شما ارائه می دهند و از طرفی مکان های مختلف را نیز برای شما باز می نمایند. در این بازی چندین منطقه مختلف و البته خطرناک وجود دارد و مبارزات هم به طور کامل در این بازی شما را به چالش می کشند.

نکته جالب اینجاست که شما می توانید بازی داستان دو فرزند را به تنهایی یا به یاری دوستان به وسیله حالت همکاری (Co-Op) تجربه کنید. در حالت همکاری هر نفر کنترل یک برادر را بر عهده داشته و تجربه بازی بسیار جالب و مفرح می گردد. بعلاوه سبک کنترل و بازی با هر کدام از این دو برادر با یکدیگر متفاوت بوده که مجذوب نمایندهیت بازی را چندین برابر نموده است.

بازی برادران: داستان دو فرزند دارای جزئیات بسیار زیادی است. در نتیجه دوست داران سبک ماجراجویی قطعاً از آن لذت خواهند برد و می توانند از دنیای غنی این بازی لذت ببرند. با این بازسازی تجربه بازی از قبل هم بهتر شده و هواداران بازی داستان دو برادر می توانند از تجربه دوباره آن لذت ببرند.

بازی برادران: داستان دو فرزند در تاریخ 9 اسفند (24 فوریه سال 2024 میلادی) برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر عرضه خواهد شد. شما در ادامه می توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آذر 1402 بروزرسانی: 23 آذر 1402 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2241

به "بازسازی بازی Brothers: A Tale of Two Sons زمستان سال جاری عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی بازی Brothers: A Tale of Two Sons زمستان سال جاری عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید