بازیکنان به خودباوری رسیده اند، برابر سپاهان کار سختی درپیش داریم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی تبریز با سپاهان اصفهان با بیان اینکه تیم اصفهانی خوب است، گفت: کار سختی در این بازی در پیش داریم ولی ما هم دست و پا بسته نیستیم و کوشش می کنیم در این دیدار پیروز شویم.

بازیکنان به خودباوری رسیده اند، برابر سپاهان کار سختی درپیش داریم

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که استادیوم بنیان دیزل تبریز لبریز از تماشاگر نشود به خواسته هایم نرسیده ام، گفت: امیدوارم فردا طرفداران در استادیوم خانگی تنهایمان نگذارند و از ما حمایت نمایند.

مهاجری با تاکید بر اینکه بازی مهمی در پیش است، اضافه نمود: اکنون بازیکنان باور دارند که می توانند تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال را شکست دهند.

وی با اشاره به اینکه کار خاصی در ماشین سازی ننموده است، ادامه داد: کار من ایجاد خودباوری در بین بازیکنان ماشین سازی است.

سرمربی ماشین سازی سپس در خصوص تیم های تبریزی لیگ برتر گفت: فوتبال تبریز دو نماینده در لیگ برتر دارد و باید شرایطی فراهم شود که وقتی هر یکی از تیم های تبریزی میزبان هستند استادیوم پر شود.

مهاجری با اشاره به اینکه ماشین سازی تبریز با کمبود بازیکن روبه رو است، ادامه داد: در این شرایط بازیکنی چون فورستر نتوانسته برای ماشین سازی به میدان رود.

وی گفت: دوست دارم فورستر در تیم ما بازی کند ولی وضعیت او را باید از باشگاه سوال کنید. این مسئله به مدیریت باشگاه بر می شود و من و هر مربی دیگری دوست دارد چنین بازیکن خوبی در تیمش باشد.

مهاجری اضافه نمود: امیدوارم یک درک متقابل بین من و طرفداران تبریزی به وجود بیاید و آنها ما را در استادیوم خودمان تنها نگذارند.

وی در خصوص تیم سپاهان گفت: سپاهان بازیکنان خوبی دارد و آنها قدرتمند هستند، قول می دهم تمام کوشش خودمان را برای شکست دادن تیم سپاهان به کار گیریم.

وی اضافه نمود: فردا فوتبال خوبی بازی می کنیم و در خاتمه بازی سرافراز از زمین خارج می شویم. ما در بازی های اخیر واقعا خوب کار نموده ایم و من از تیمم راضی هستم و فردا نیز کوشش می کنیم پیروز شویم و خوب بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 10

به "بازیکنان به خودباوری رسیده اند، برابر سپاهان کار سختی درپیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان به خودباوری رسیده اند، برابر سپاهان کار سختی درپیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید