بتلفیلد 6 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بالاخره پس از مدتی که خبری از بتلفیلد نبوده است، به زودی شاهد قسمت جدیدی از مجموعه بازی پرطرفدار بتلفیلد خواهیم بود. سال گذشته شرکت الکترونیک آرتس برای اولین بار با اشاره ای جزئی به بتلفیلد 6 اظهار داشت که این بازی با چشم اندازی نسل بعدی ساخته خواهد شد. این سخن بسیاری را به این گمان واداشت که قسمت جدید این مجموعه بازی اثری خواهد بود که فقط برای کنسول های نسل نهم عرضه خواهد شد. با این حال، به تازگی معین شده است که بتلفیلد 6 قرار است برای کنسول های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه شود. اتفاقی که البته چندان هم دور از انتظار نبود.

بتلفیلد 6 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد

با در نظر دریافت چند فاکتور مختلف، عرضه بازی Battlefield 6 برای کنسول های نسل هشتم و نسل نهم امری است که می توان آن را کاملا منطقی دانست. اول از همه، بتلفیلد مجموعه بازی بزرگی است و طرفداران بسیاری دارد، طبیعی است که عرضه روی پلتفرم های بیشتر به منزله فروش بیشتر آن باشد. به خصوص اینکه در حال حاضر افراد بیشتری کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را در اختیار دارند. موضوع دوم این است که کنسول های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس همچنان با مشکلاتی نظیر کمبود موجودی دست وپنجه نرم می کنند و اگر قرار بود بازی فقط برای این کنسول ها عرضه شود، مطمئنا فروش کمتری را تجربه می کرد.

اندرو ویلسون، مدیر شرکت الکترونیک آرتس، در تأیید این موضوع می گوید: بله، بتلفیلد 6 برای کنسول های دو نسل هشتم و نهم در دسترس قرار خواهد گرفت، دقیقا همان گونه که بازی های ورزشی ما برای هر دو نسل عرضه خواهند شد.

با این سخنان ممکن است چنین پرسشی به وجود آید که پس چرا اگر قرار بود بازی بتلفیلد 6 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود، در ابتدا روی نسل بعدی بودن آن تأکید شد. ویلسون در پاسخ به این ابهام بیان می کند: این سخن به صورت ویژه به ذات گیم پلی بازی اشاره داشت. کاری که ما می توانیم با وسعت بازی، فیزیک یا حتی هوش مصنوعی آن انجام دهیم و ذات تعاملی تری را برای آن ایجاد کنیم.

او در ادامه اضافه می کند: درباره بتلفیلد حتی ما می توانیم تخریب پذیری طبیعی تری را به تصویر بکشیم که فقط در بتلفیلد شاهدش هستید. این ها بعضی از کارهایی هستند که با توجه به قدرت سخت افزاری کنسول های نسل جدید و خروجی آن می توانید در مجموعه بازی های نسل بعدی خود انجام دهیم.

اگر این گفته واقعیت داشته باشد، با وجود اینکه بتلفیلد 6 برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد، می توانیم همچنان انتظار داشته باشیم که این اثر پیشرفت هایی نسل بعدی را در خود داشته باشد. به هر حال نیاز نیست که برای دانستن جزئیات بیشتر، مدت زمان زیادی منتظر بمانیم. شرکت الکترونیک آرتس قصد دارد 2 ماه بعد و در سالروز برگزاری رویداد EA Play سال گذشته، رویدادی جدید برگزار کند. با این حال، علاوه بر آن رویداد، اندرو ویلسون اعلام کرده که تریلر رسمی بتلفیلد 6 در ماه آینده به نمایش در خواهد آمد. دقیقا در ماهی که قرار است نمایشگاه E3 2021 به صورت مجازی برگزار شود. الکترونیک آرتس در مراسم EA امسال حضور نخواهد داشت. این یعنی به احتمال زیاد نمایش اولیه بتلفیلد در کنفرانس مایکروسافت در E3 خواهد بود. البته، احتمال کمتری هم وجود دارد که این بازی در رویداد احتمالی سونی در آن ماه نمایش داده شود.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1605

به "بتلفیلد 6 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتلفیلد 6 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید