تصویب افزایش حق الزحمه داوران و ناظران در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هندبال

به گزارش مجله فوتبال دوستان، هیئت رئیسه فدراسیون هندبال افزایش مبلغ حق الزحمه داوران و ناظران عوامل اجرایی مسابقات و معاف کردن استان ها از پرداخت ورودی مسابقات در رده های سنی نونهالان و نوجوانان را تصویب کرد.

تصویب افزایش حق الزحمه داوران و ناظران در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هندبال

به گزارش خبرنگاران، اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هندبال در سال 1400 با حضور اعضا پیرامون بحث و تصمیم گیری درباره موضوعات مختلف در سال جاری برگزار گشت.

در ابتدای این جلسه علیرضا پاکدل نسبت به ارائه گزارش جامع و کامل از عملکرد فدراسیون در سال گذشته با ذکر نقاط قوت و ضعف و ارائه راه چاره جهت برنامه های آینده فدراسیون در سال 1400 حسب سیاست و خط مشی ترسیمی پرداخت.

همچنین وی در خصوص اخذ میزبانی مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا و پیگیری جذب سرمربی تیم ملی بزرگسالان گزارشی ارائه کرد.

سپس پس از ارائه دستور کار جلسه توسط دبیرکل فدراسیون، اعضای هیئت رئیسه به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون موارد مطرح شده در جلسه پرداختند.

از مصوبات مهم این جلسه می توان به افزایش مبلغ حق الزحمه داوران و ناظران عوامل اجرایی مسابقات و معاف کردن استان ها از پرداخت ورودی مسابقات در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان در راستای حمایت از هیئت های استانی جهت پیشبرد اهداف عالیه ورزش هندبال در سطح کشور اشاره کرد.

افزایش حق الزحمه داوران به پیشنهاد رئیس کمیته داوران صورت گرفت که پس از موافقت و تایید رئیس فدراسیون به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1568

به "تصویب افزایش حق الزحمه داوران و ناظران در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب افزایش حق الزحمه داوران و ناظران در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید