تیم جوانان صبای قم به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر فوتبال جوانان کشور به میانه نیم فصل دوم خود رسیده است و تیم جوانان صبای قم که هنوز فرصت بقا در لیگ برتر را دارد به دنبال کسب امتیازات لازم در این مسابقات است تا از سقوط رهایی یابد.

تیم جوانان صبای قم به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود

در ادامه این رقابت ها روز جمعه 7 دی از ساعت 14 در استادیوم شهید حیدریان قم تیم جوانان صبا پذیرای تیم ذوب آهن اصفهان است و برابر حریف مدعی و قدرتمند خود کار دشواری در پیش دارد در حالی که در بازی رفت در اصفهان برابر این تیم اصفهانی مغلوب شده است.

صبا هفته گذشته در کرمان 6 بر یک برابر مس کرمان مغلوب شد تا یکی از ضعیف ترین نتایج این فصل خود را در کارنامه ببیند اما فرصت برای صبا هنوز باقی است و صبا می تواند در صورت کسب امتیازات لازم در لیگ برتر جوانان باقی بماند.

تیم جوانان صبا سال گذشته توانست با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول جوانان کشور جواز حضور در لیگ برتر جوانان را به دست بیاورد اما کمبود بازیکن و مسائل مالی سبب شده این تیم نتواند در لیگ سال جاری نتیجه بگیرد.

صبا لیگ سال جاری را با داوود عاصم آبادی به عنوان سرمربی شروع کرد اما از هفته هشتم با استعفای عاصم آبادی، محمد جعفری را روی نیمکت خود می بیند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 32

به "تیم جوانان صبای قم به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم جوانان صبای قم به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید