تور ارزان اروپا: حمایت آلمان از ساخت حصارهای محکم برای مقابله با هجوم پناهندگان در مرزهای اروپا

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رئیس مجلس آلمان ساخت حصارهای محکم در مرزهای خارجی اتحادیه اروپا برای مقابله با پناهندگان را امری غیر قابل اجتناب دانست.

تور ارزان اروپا: حمایت آلمان از ساخت حصارهای محکم برای مقابله با هجوم پناهندگان در مرزهای اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، مقام های اروپایی مرتبا در اظهار نظرهای خودخواهانه و بدون توجه به شرایط سخت پناهندگان در مرزهای این اتحادیه خواهان مقابله جدی تر با هجوم پناهندگان به سمت مرزها می شوند.

باربل باس، رئیس مجلس آلمان هم در عین حال که خواهان یاری های سریع به پناهندگان گرفتار در بین مرزهای بلاروس و لهستان شده گفته است: مردم با وعده های دروغ به مرزهای اتحادیه اروپا آورده می شوند. آن ها مورد سوء استفاده قرار می گیرند. اروپا باید به سرعت درباره نحوه یاری به این افراد به توافق برسد.

وی بعلاوه از ساخت استحکامات مرزی سخت در مرزهای خارجی اتحادیه اروپا حمایت نموده و این گونه اظهار نظر کرد که حصارها و دیوارها در مرزها باید تا جایی که ممکن است برچیده شوند و این ایده با افکار اروپایی منطبق است. اما این امر با توجه به سیاست های حاکم بلاروس قابل تصور نیست.

رئیس مجلس آلمان در بخش دیگری از سخنانش توضیح داد: ما نباید اجازه دهیم از مردم و سرنوشت آن ها به عنوان ابزار فشار استفاده گردد. شرایط نشان می دهد که ما در اتحادیه اروپا هنوز موضوع مهاجرت را حل ننموده ایم. کشورهای عضو اتحادیه اروپا هنوز درباره اصلاح سیستم مشترک پناهندگی که سال ها برنامه ریزی شده است به تواق نرسیده اند.

مایکل کرتشمر، نخست وزیر استان زاکسن آلمان هم در سخنانی با پذیرش پناهندگان در آلمان مخالفت نموده و گفت: ما نباید این مهاجران را نه در اروپا و نه در آلمان بپذیریم.

وی در توجیه این گفته خود گفت که ما باید به دیکتاتوری در مینسک نشان دهیم که با این اقدام خود به هیچ موفقیتی دست پیدا نمی کنیم. وی از جامعه خواست تصاویر منتشر شده از افراد نیازمند گرفتار شده در مرزها را تحمل نمایند.

لهستان مرتبا عرصه را بر پناهندگان گرفتار در مرزهای خود تنگ تر می نماید.

ورشو از دوم سپتامبر یک شرایط استثنایی را در منطقه ها مرزی کشورش با بلاروس ایجاد نموده که بر اساس آن اجازه ورود به این منطقه به سازمان های حقوق بشری و خبرنگاران داده نمی گردد.

مجلس لهستان هم اخیرا چراغ سبز برای ساخت یک حصار مرزی دائمی در مرزها با بلاروس را نشان داده و مجوز نهایی برای آن را صادر کرد.

ورشو در هفته های اخیر هزاران سرباز را در این مرزها مستقر نموده و یک حصار موقت در امتداد این مرزها کشیده و کنترل ها را به شدت تشدید نموده است

در این شرایط و با وجود اختلافات زیادی که درباره چگونگی رفتار با مهاجران در اتحادیه اروپا شکل گرفته است چارلز میشل، رئیس شورای اروپایی به نمایندگی از 27 عضو این اتحادیه همبستگی کامل خود در این مناقشات با لهستان را نشان داده و چندی پیش از ساخت حصارهای مرزی برای مقابله با هجوم پناهندگان حمایت کرد..

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1863

به "تور ارزان اروپا: حمایت آلمان از ساخت حصارهای محکم برای مقابله با هجوم پناهندگان در مرزهای اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: حمایت آلمان از ساخت حصارهای محکم برای مقابله با هجوم پناهندگان در مرزهای اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید