حوادث تلخ در یورو 2020، این جام خون می خواهد!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، در مسابقات جام ملت های اروپا 2020 بازیکنان زیادی به شدت مصدوم شده اند و نمی توانند تیمشان را در ادامه رقابت ها همراهی نمایند.

حوادث تلخ در یورو 2020، این جام خون می خواهد!

به گزارش ، تیم ملی فوتبال روسیه در اولین بازی از دور دوم مرحله گروهی جام ملت های اروپا (یورو 2020) توانست با نتیجه یک بر صفر تیم ملی فنلاند را شکست دهد. این ملاقات هم با مصدومیت عجیب یکی از بازیکنان تیم روسیه همراه بود. مصدومیتی که باعث خارج شدن او از زمین مسابقه شد.

در نیمه اول این بازی ماریو فرناندز مدافع روسیه در یک نبرد هوایی در محوطه جریمه فنلاند به شد به زمین خورد و از ناحیه گردن و کمر آسیب جدی دید.

بر اساس اعلام رسانه ها، فرناندز از ناحیه قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید شده و ادامه مسابقات را از دست داده است. این اتفاق در شرایطی است که پیش از این اریکسن ستاره دانمارک در ملاقات مقابل فنلاند دچار سکته قلبی شده بود و بعلاوه کاستانیه بازیکن بلژیک هم در ملاقات مقابل روسیه از ناحیه چشم دچار مصدومیت جدی شد و مسابقات یورو را از دست داد.

نکته عجیب این مصدومیت ها اینجا است که پاوارد ستاره فرانسه هم اعلام نمود که در بازی مقابل آلمان و در برخورد با گوزنس بازیکن این تیم، دچار بی هوشی شده است.

تا به امروز تنها 13 بازی از رقابت های یورو 2020 به اتمام رسیده و این میزان مصدومیت شدید در چنین مسابقاتی در این سطح بسیار عجیب به نظر می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1710

به "حوادث تلخ در یورو 2020، این جام خون می خواهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوادث تلخ در یورو 2020، این جام خون می خواهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید