حکیمی پس از پیوستن به پاری سن ژرمن: با تیمی باپرستیژ فرصت بازی در لیگی تازه را پیدا می کنم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مدافع مراکشی نو PSG از عقد قرارداد با این تیم و به دست آوردن فرصتی برای کسب تجربه بازی در یک لیگ نو ابراز خرسندی کرد.

حکیمی پس از پیوستن به پاری سن ژرمن: با تیمی باپرستیژ فرصت بازی در لیگی تازه را پیدا می کنم

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پاری سن ژرمن خاتمه امروز (سه شنبه) از بازیکن نو خود اشرف حکیمی رونمایی کرد. دفاع راست مراکشی که با قراردادی 71 میلیون یورویی از اینتر به پاریسی ها می پیوندد، تا سال 2026 با سورمه ای پوشان قرارداد بسته است.

او که تنها تابستان سال گذشته با قراردادی 40 میلیون یورویی از رئال مادرید به اینتر پیوسته بود، به علت مسائل اقتصادی که برای تیم ایتالیایی رخ داد، مجبور به ترک این تیم شد. پاری سن ژرمن بعد از رئال مادرید، بوروسیا دورتموند (قرضی) و اینتر چهارمین تیمی است که تجربه بازی در لیگی متفاوت را به حکیمی می دهد. او فصل گذشته در 37 بازی اش برای اینتر در سری A هفت گل زد و 10 پاس گل داد تا جزو برترین های سری A در فصلی باشد که نراتزوری قهرمان شد.

حکیمی 22 ساله در مراسم معارفه اش به اسم بازیکن نو پاری سن ژرمن گفت: من امروز فوق العاده احساس غرور و افتخار می کنم. بعد از اسپانیا، آلمان و ایتالیا، پاری سن ژرمن به من این فرصت را می دهد که بازی در لیگی نو را با یکی از باپرستیژترین تیم های باشگاهی دنیا تجربه کنم. بی صبرانه منتظر دیدار با هم تیمی های نوم، طرفداران و تجربه بازی در حضور طرفداران پرشور و جو مهیج پارک دو پرنس هستم. من برای موفقیت در این تیم همانقدر جاه طلب و باانگیزه هستم که اعضای کادر فنی تیم و هم تیمی های نوم هستند و هر کاری بتوانم برای برآورده کردن انتظاراتی که از من وجود دارد، انجام می دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1664

به "حکیمی پس از پیوستن به پاری سن ژرمن: با تیمی باپرستیژ فرصت بازی در لیگی تازه را پیدا می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکیمی پس از پیوستن به پاری سن ژرمن: با تیمی باپرستیژ فرصت بازی در لیگی تازه را پیدا می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید