خبرنگاران 710 هکتار از اراضی ملی در استان فارس رفع تصرف شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، شیراز-خبرنگاران- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: 710 هکتار از اراضی ملی بخش قلات اسلام آباد شهرستان اوز از دست متخلفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

خبرنگاران 710 هکتار از اراضی ملی در استان فارس رفع تصرف شد

براساس مطلب دریافتی شنبه خبرنگاران از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، عبدالحسن صمدنژاد ارزش ریالی این اراضی را حداقل 71 میلیارد ریال گفت.

وی ادامه داد: کارشناسان منابع طبیعی با حضور در منطقه پس از بررسی حدود اربعه پلاک ، توسط یک دستگاه تراکتور مرز اراضی ملی و مستثنیات را معین کردند تا از دست اندازی مجدد به این اراضی در آینده جلوگیری شود .

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان فارس همچنین گفت: عملیات نقشه برداری با استفاده از پهپاد به روی 14 هزار هکتار از اراضی ملی منطقه دژکرد و سده شهرستان اقلید آغاز شد.

صمدنژاد اضافه نمود: درپی انجام سفر شهرستانی و بازدید اجرا شده ، پیگیری های لازم جهت معین تکلیف اراضی شیبدار در بخشی از پلاک های حوزه استحفاظی این شهرستان به خصوص در منطقه دژکرد و سده در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم پس از نقشه برداری دقیق و تعامل با مردم شاهد حل و فصل مسائل به وجود آمده طی دودهه اخیر در این مناطق و نیز صدور اسناد تک برگ این اراضی با اهمیت در آینده نزدیک باشیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: با هماهنگی های اجرا شده تا به امروز نقشه سطحی معادل یک هزار هکتار از اراضی موصوف با بهره گیری از این شیوه نوین برداشت شده و با پیش بینی های اجرا شده امیدواریم کار نقشه برداری هوایی این پلاک ها طی 2 هفته آینده به اتمام برسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1283

به "خبرنگاران 710 هکتار از اراضی ملی در استان فارس رفع تصرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 710 هکتار از اراضی ملی در استان فارس رفع تصرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید