دریانوردان بوشهری در خانه بمانند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مدیرکل هواشناسی بوشهر گفت: با توجه به مواج بودن دریا به ویژه از شنبه تا دوشنبه از دریانوردان به ویژه دارندگان شناور های کوچک می خواهیم به دریا نروند.

دریانوردان بوشهری در خانه بمانند

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، فرج الله شکوهی پور مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: وزش باد شدید شمال غربی که از دیروز آغاز شده است تا دوشنبه آینده(6 دی) ادامه می یابد و خلیج فارس، سواحل و فراساحل استان بوشهر همچنان مواج خواهد بود.

او اضافه کرد: در این مدت موج های 1/5 تا 3 متری در دریا رخ می دهد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: انتظارم داریم یکشنبه(5 دی)، سرعت باد در منطقه ها مرکزی و جنوبی خلیج فارس گاهی به بیش از 50 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در ساحل به بیش از 2 متر و در فراساحل تا 3 متر برسد.

شکوهی پور اضافه کرد: شنبه و یکشنبه خلیج فارس، سواحل و فراساحل استان و دوشنبه سواحل و فراساحل جنوبی استان، تحت تاثیر این شرایط خواهند بود.

او گفت: این شرایط باعث اختلال در رفت وآمدها و فعالیت های دریایی در خلیج فارس می شود و احتمال غرق شدن شناور ها به ویژه شناور های کوچک وجود دارد. بنابراین در این مدت از تردد های دریایی به ویژه تردد شناور های سبک و قایق های صیادی و تفریحی خودداری شود.

بیشتر بخوانید

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1917

به "دریانوردان بوشهری در خانه بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریانوردان بوشهری در خانه بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید