ربه کا دوباره به صحنه بازمی شود

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، نت فلیکس و کمپانی انگلیسی Working Title در حال کار روی نسخه ای جدید و بازسازی شده از یکی از محبوب ترین قصه های راز آلود ادبیات دنیا یعنی ربه کا هستند.

ربه کا دوباره به صحنه بازمی شود

با اعلام این 2 کمپانی معین شده است که لیلی جیمز، ستاره فیلم سیندرلا (2015) و آرمی همر بازیگر و نامزد جایزه گلدن گلوب برای فیلم من را با نامت صدا کن (2017) در این بازسازی نقش آفرینی خواهند کرد.

ربه کا عنوان رمانی انگلیسی به سبک جنایی و معمایی از دافنه دوموریه است که اولین بار در اواخر دهه 30 میلادی منتشر شد. ربه کا داستان زن جوانی است که با مردی ثروتمند آشنا شده و به قصر او به نام ماندرلی در کرانه دریا پا می گذارد. سیر داستان با فاش شدن ماجرای ربه کا، همسر قبلی مرد ثروتمند و نحوه اسرارآمیز مرگش دچار پیچیدگی شده و ماندرلی را در تسخیر روح او نشان می دهد.

بن ویتلی کارگردان کار است و جین گلدمن، فیلمنامه نویس آثاری چون مجموعه فیلم های کینگزمن، مردان ایکس: کلاس اول (2011) و زن سیاه پوش (2012)، کار نوشتن اقتباس سینمایی آن را بر اساس رمان بر عهده دارد.

مشهورترین اقتباس سینمایی رمان ربه کا، فیلم ربه کا (1940) به کارگردانی آلفرد هیچکاک و تهیه کنندگی دیوید سلزنیک است که جوایز اسکار بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری آن سال را از آن خود کرد. سر لارنس الیویه، جوان فانتین و جودیت اندرسون نقش های اصلی را در آن فیلم بازی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 3

به "ربه کا دوباره به صحنه بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربه کا دوباره به صحنه بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید