وقتی دی کاپریو در نخستین دیدار با اسکورسیزی از شدت هیجان فلج شد!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تصور اینکه سوپراستارهایی مانند لئوناردو دی کاپریو پیش از مشهور و محبوب شدن چگونه بوده اند کمی سخت است. این بازیگر با استعداد چهل وپنج ساله در گفت وگویی اعلام کرده به هنگام نخستین دیدارش با مارتین اسکورسیزی از شدت هیجان توان صحبت کردن نداشته است.

وقتی دی کاپریو در نخستین دیدار با اسکورسیزی از شدت هیجان فلج شد!

شاید این روزها به لطف فضای مجازی و ارتباط بیشتر عموم مردم با افراد سرشناس، روبرو با این اشخاص در محیط های عمومی امری عادی و فاقد جذابیت باشد، اما تا چند سال قبل چنین نبود. تصور نخستین روبرو یک بازیگر جوان با کارگردانی بزرگ و سرشناس بسیار جالب است؛ زیرا در این دیدارها اغلب جوان ها دچار دستپاچگی و استرس می شوند و این طور که پیداست لئوناردو دی کاپریو هم از این قاعده مستثنی نیست. دی کاپریو در گفت وگوی اخیر خود اعلام کرده است نخستین برخوردش با مارتین اسکورسیزی در دهه 1990 میلادی آن قدر برای او تکان دهنده بوده که توان صحبت کردن را از دست داده است!

  • 7 فیلمی که باید به توصیه لئوناردو دی کاپریو ببینید

دی کاپریو در مصاحبه با هالیوود ریپورتر خاطره اولین دیدارش با اسکورسیزی را این گونه بیان کرده است:

این بازیگر برنده اسکار در ادامه صحبت های خود آورده است که دلیل اصلی شوکه شدن او دیده شدن فیلم هایش توسط کارگردان بزرگی همچون اسکورسیزی بوده است. دی کاپریو در این باره گفته است: من در آن زمان فقط دو فیلم، یعنی زندگی این پسر و چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد؟ را بازی کرده بودم و واقعه شوکه کننده بود که او من و این فیلم ها را دیده بود.

جالب اینجاست که اسکورسیزی این برخورد را اصلا به یاد نمی آورد! او که در این گفت وگو با دی کاپریو همراه بود، می گوید: من چنین دیداری را به یاد نمی آورم. اما به خاطر دارم که آن فیلم ها را دیده باشم. در ذهن من نخستین دیدارمان به زمان فیلم برداری فیلم احیای مردگان و برای همکاری در فیلم دارودسته های نیویورکی بازمی گردد.

دی کاپریو تا به امروز نامزد دریافت 161 جایزه شده که 54 عدد از آن ها را تصاحب کرده است. او جایزه بهترین بازیگر اسکار، گلدن گلوب، بفتا و انجمن بازیگران فیلم آمریکا را در کارنامه دارد. مارتین اسکورسیزی هم تا به امروز تمام جوایز معتبر و تراز اول بین المللی برای یک کارگردان از جمله جایزه اسکار، گلدن گلوب و نخل طلای جشنواره کن را از آن خود کرده است.

منبع: Cheatsheet

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1221

به "وقتی دی کاپریو در نخستین دیدار با اسکورسیزی از شدت هیجان فلج شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی دی کاپریو در نخستین دیدار با اسکورسیزی از شدت هیجان فلج شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید