تور ارزان ایتالیا: تجلیل از پائولو سورنتینو ، تکرار ونیز در زوریخ

به گزارش مجله فوتبال دوستان، کارگردان ایتالیایی موفقیت خود در جشنواره فیلم ونیز را در جشنواره فیلم زوریخ 2021 تکرار کرد.

تور ارزان ایتالیا: تجلیل از پائولو سورنتینو ، تکرار ونیز در زوریخ

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، پائولو سورنتینو کارگردان ایتالیایی فیلم دست خدا جایزه یک عمر دستاورد هنری را از جشنواره فیلم زوریخ کسب کرد.

این کارگردان 51 ساله در هنگام دریافت جایزه اش به شوخی گفت: من یک کارگردان جوان ایتالیایی ام و مفتخرم که در اوایل کارم دارم این جایزه را دریافت می کنم و امیدوارم ظرف 20 سال بعدی یکی دیگر هم دریافت کنم.

وی بعلاوه در مستر کلاسی شرکت کرد که به زبان ایتالیایی انجام شد و در آن درباره جدیدترین فیلمش صحبت کرد.

در فیلم دست خدا سورنتینو بار دیگر به زادگاهش ناپل بازگشته و فیلم به وسیله نتفلیکس فراوری شده است. وی با فوق العاده خواندن این همکاری گفت آن ها به من اجازه دادن این فیلم کوچک را در حد و مقدار های یک فیلم بزرگ بسازم. این فیلم درباره خانواده فیلمساز است، تراژدی ای که خانواده اش را نابود ساخت و هم درباره دیه گو ماردونا که سال 1984 در تیم ناپولی بازی می کرد.

سورنتیو گفت: او برای من و بسیاری از مردم ناپل لحظه های شاد و آزادی ناگهانی را پس از سال ها و روز های سخت به ارمغان آورد. ورود او ما را امیدوار نموده بود.

سورنتینو که سال 2014 اسکار را برای زیبایی بزرگ دریافت نموده از منبع الهام خود فدریکو فلینی هم قدرانی کرد و بعلاوه از مارتین اسکورسیزی و خود مارادونا که گل معروف به دست خدا را در بازی با انگلستان در جام جهانی 1986 به ثمر رساند.

سورنتینو اضافه کرد: من او را در حین مربی گری یک مسابقه فوتبال خیلی کوتاه دیدار کردم. اوعصبی بود و دوران سختی را پشت سر گذاشته بود. واقعاً فرصت نشستن و گپ زدن نبود. هدف من این بود که این فیلم را به او نشان دهم. اما هنوز در حال تدوین فیلم بودم که او درگذشت. نمی دانم نظر او چه بود، اما اطرافیانش قصد داشتند با تصور اینکه من از وی استفاده غیرقانونی نموده ام از من شکایت نمایند.

در دست خدا سورنتینو بار دیگر با بازیگر محبوبش یعنی تونی سرویلو همکاری نموده و فیلیپو اسکوتی هم همکار جوان وی است که جایزه مارچلو ماسترویانی را در وهم دریافت کرد.

وی در ادامه بر این تاکید نمود که قصد داشت تا احساسات مردم را در این فیلم زندگینامه ای که بر مبنای زندگی خودش ساخته شده تصویر کند. وی تایید کرد: فکر می کنم فیلم هایم به علت ریتم شان قابل تشخیص باشند؛ آن ها کند هستند، اما نه خیلی زیاد و مردمی که از این ریتم انتقاد می نمایند به نظرم کمی عجله دارند.

سورنتیو در این کلاس اعتراف کرد دوست دارد روزی فیلمی با موضوع یک شخصیت زن بسازد و هم درباره جف گامباردلا شخصیت منفی فیلم زیبایی بزرگ و جولیو آندروتی سیاستمدار جنجالی در فیلم ایل دیوو هم حرف زد.

وی گفت بعضی می گویند شخصیت های فیلم های من گروتسک هستند؛ اما من چنین آدم هایی را دیده ام و تاکید نمود: واقعیت یک ادراک است.

دست خدا قرار است در ماه نوامبر راهی سینما ها گردد و سپس در نتفلیکس در دسترس قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1769

به "تور ارزان ایتالیا: تجلیل از پائولو سورنتینو ، تکرار ونیز در زوریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: تجلیل از پائولو سورنتینو ، تکرار ونیز در زوریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید