زنان ابرو سفید کیستند و چه می خواهند؟

به گزارش مجله فوتبال دوستان، ترند بدون ابرو از نیکولا پلتز تا کایلی جنر در ماه های اخیر پرطرفدار شده است. آن ها با ابرو های سفید شده در عکس های نو خود ژست گرفته اند.

زنان ابرو سفید کیستند و چه می خواهند؟

در دهه نود، ابرو های باریکی که به سختی قابل رویت بود مد بود. اما همه چیز در دهه گذشته تغییر کرد. زنان اقدامات گران قیمتی مانند میکروبلیدینگ و لمینیت ابرو کردند تا ضخامت ابرو های خود را افزایش دهند.

اما به نظر می رسد که دوباره همه معیار ها تغییر نموده است و سلبریتی های پرطرفدار، دست به تغییرات تازهی زده اند. آن ها به ابرو هایی که قابل تماشا نیستند، روی آورده اند.

ترند بدون ابرو از نیکولا پلتز تا کایلی جنر در ماه های اخیر پرطرفدار شده است. آن ها با ابرو های سفید شده در عکس های تازه خود ژست گرفته اند.

به گفته لیزا لیتل، متخصص زیبایی، ظاهر ابرو های سفید شده برجستگی ها و سایر ویژگی های صورت را بیشتر نمایان می نماید که می توانند بسیار خشن به نظر برسند. اما به نظر نمی رسد که ستاره هایی به بزرگی مدونا را از اتخاذ این ظاهر بازدارد.

تازهترین هفته مد پاریس، شاهد حضور چندین نام بزرگی از جمله میسی ویلیامز و آملیا گری هملین بود که با ابرو های سفید شده، بر فرش قرمز قدم گذاشتند.

میا گاث، بازیگر فیلم ایکس، با ابرو های سفید شده برای نمایش فیلمی در جشنواره بین المللی فیلم ونیز حضور یافت.

کایلی جنر اخیراً در اینستاگرام عکسی از خود گرفته است که با ابرو های سفید شده دیده می گردد.

اگرچه بسیاری ممکن است تصور نمایند که ایجاد توهم عدم وجود ابرو ها عجیب است، اما زمانی که بعضی از قدرتمندترین سلبریتی ها از آن استقبال نموده اند، بحث کردن درمورد آن سخت است. بلا حدید سوپر مدل معروف نیز یک از افرادی است که این مد تازه ابرو را به کار برده است.

و اگر یک سوپرمدل بین المللی که این ظاهر را انتخاب نموده است برای متقاعد کردن شما کافی نیست، مطمئنا تغییر چهره تازه مدونا حرفی باقی نمی گذارد. این ستاره موسیقی پاپ، اخیراً عکسی از خود با ابرو های سفید و مو های صورتی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

لیزا لیتل، متخصص آرایش و زیبایی گفت که این ظاهر در حال حاضر در همه جا دیده می گردد، اما افزود که این انتخاب او نیست.

او گفت: ترند تازه ابرو - یا بهتر است بگویم ترند بدون ابرو - یکی از مواردی است که در خصوص آن اختلاف نظر وجود دارد. من احساس می کنم که این ترند، اشاره ای به مد دهه 90 است، اما یک قدم از آن جلوتر می رود. با این حال، من احساس می کنم که ابرو ها قاب صورت ما هستند و بدون آن ما خیلی خشن و ناکامل به نظر می رسیم.

اگر می خواهید این مد تازه ابرو را امتحان کنید، به جای استفاده از سفید نماینده دائمی، از کانسیلر و ژل شفاف نماینده بهره ببرید.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2093

به "زنان ابرو سفید کیستند و چه می خواهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنان ابرو سفید کیستند و چه می خواهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید