زیدان و امیدواری به رئال مادرید پساکرونا

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رئال مادرید امیدوار به ادامه فرایند بعد از کرونا در ملاقات مقابل منچسترسیتی است.

زیدان و امیدواری به رئال مادرید پساکرونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شکست در آخرین ملاقات پیش از تعطیلی موقت مسابقات فوتبال به علت کرونا در اسپانیا باعث شد رئال مادرید صدر جدول را به بارسلونا واگذار کند، اما هنگام شروع مجدد مسابقات شاهد تیمی متحول شده بودیم و در نهایت شاگردان زین الدین زیدان پیروز شدند عنوان قهرمانی این فصل لالیگا را از آن خود نمایند.

در واقع هیچ تیمی در اروپا بعد از شروع مجدد فوتبال بهتر از رئال مادرید عمل نکرده است. آنها از 11 بازی پیروز به کسب 10 پیروزی و تنها یک تساوی شدند و 31 امتیاز از 33 امتیاز را دشت کردند. بعد از آنها میلان متحول شده با استفانو پیولی بود که 30 امتیاز گرفت و در ادامه بایرن با 27، اتلتیکومادرید با 25، سویا با 23 و منچستریونایتد با 21 امتیاز رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند.

با این کارنامه زیدان امیدوار به بازگشت تیمش مقابل منچسترسیتی است. آنها در شرایطی آدینه شب این هفته در انگلیس مهمان سیتیزن ها هستند که در بازی رفت با نتیجه 1-2 مغلوب شده و کار دشواری برای صعود به جمع هشت تیم برتر دارند. اما زیدان تا یه حال در مراحل حذفی لیگ قهرمانان طعم حذف شدن را نچشیده و امیدوار است فرایند درخشان تیمش بعد از کرونا باعث رقم خوردن یک بازگشت عظیم در انگلیس و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1086

به "زیدان و امیدواری به رئال مادرید پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان و امیدواری به رئال مادرید پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید