سفر به آفریقای جنوبی ، پیشنهادات عالی برای گشت و گذار در آفریقا (تور افریقای جنوبی)

به گزارش مجله فوتبال دوستان، آفریقای جنوبی یکی از برترین مکان ها برای سفر کردن است، چرا که هم جاذبه های طبیعی فراوانی دارد و هم شهرهای مدرن و پرجنب و جوش. جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی بی شمارند. تاریخ پرهیاهوی آن در فرهنگ و معماری اش نمایان است، در حالی که پارک های ملی این کشور نمایانگر میلیون ها سال تاریخ آن است، اتفاقات تاریخی همانند اولین سکونت گاه های نوع بشر. در سفر به آفریقای جنوبی با خبرنگاران همراه باشید.

سفر به آفریقای جنوبی ، پیشنهادات عالی برای گشت و گذار در آفریقا (تور افریقای جنوبی)

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

پیاده روی در دره سابی

پایین این دره، شهر کوچک Sabie دیده می گردد. این شهر در کرانه های رودخانه Sabie واقع شده است، در حالی که به وسیله جنگل احاطه شده است. منطقه ها فوق العاده زیبای این دره از مسیر Long Tom عبور می نماید. بعلاوه شما می توانید در بالای این کوه The Long Tom را پیدا کنید، یک توپ جنگی نقره ای بریتانیایی. یک منطقه دیدنی و برجسته از لحاظ تاریخی، که در نزدیکی پارک ملی Kruger، استراحتگاه زائرین، دره Blyde River، آبشار Sabie، پنجره خدا و گودال طبیعی Bourkes Luck، واقع شده است.

پیاده روی در بومسلنگ

مسیری با درختان سایه بانی 130 متری، مطمئنا مسیر موردعلاقه شما برای قدم زدن خواهد شد! پل زیبا و دیدنی ساخته شده بر روی این درختان، تجربه ای منحصر به فرد را به وجود می آورد. این مسیر پیاده روی واقع در باغ گیاه شناسی ملی Kristenbosch، بازدیدنمایندگان را به چشم اندازی زیبا و باشکوه فرامی خواند. پل از داخل جنگل آغاز می گردد و تا ارتفاع 12 متر بالاتر صعود می نماید. این پل به راستی شبیه یک مسیر جادویی در داستان های افسانه ای است و شما باید حداقل یک بار برای دیدن آن به این منطقه بروید.

موج سواری در Supertubes

منطقه مشهور ساحل جفری برای موج سواری، در بین ورزشکاران حرفه ای این رشته بسیار محبوب است. این ناحیه موج های بسیار بلندی دارد که وقتی می شنمایند، تونل هایی را به وجود می آورند. جزرومدهای زیاد، پیچ وتاب و چرخش هایی را ایجاد می نمایند که باعث می گردد، بازدیدنمایندگان تجربه ای پر از غافلگیری داشته باشند. تمامی خط ساحلی J Bay پر از سواحل زیباست، اما اینجا به علت تجربه شگفت انگیز موج سواری اش، برترین بخش این خط ساحلی است.

پرتوریا

یکی از سه مرکز کشور، پرتوریا شهری متنوع و پرجنب و جوش است. معماری متنوع آن از فرهنگ های مختلفی تاثیر پذیرفته و ویژگی هایی منحصربه فرد دارد. باغ ملی Zoological یکی از مشهورترین و برترین باغ وحش های دنیاست. پارک آزادی متاثر از نلسون ماندلا و سمبلی از حقوق بشر است. بناهای تاریخی معماری، موزه ها، پارک ها، باغ ها و باغ وحش را در این شهر زیبا ببینید.

اسب سواری در نوردهوک

نوردهوک در طول یک نوار ساحلی با شن های سفید، کشیده شده است. اسب های بسیار زیادی در نوردهوک زندگی می نمایند. اسب سواری در ساحلی دست نخورده یکی از جاذبه های اصلی این شهر است. به گردشگر ها پیشنهاد می گردد که به یک سواری دوساعته همراه با راهنما بروند. گروه از یک مزرعه حرکت می نماید، از تالاب ها و ساحل می گذرد و به سمت قله Chapman می رود. در طول مسیر بازدیدنمایندگان می توانند طبیعت فوق العاده ای را نظاره گر باشند و تعداد زیادی از حیوانات وحشی مانند، نهنگ ها، خوک های آبی، سمورها و انواع پرندگان را ببینند. نوردهوک جایی است که حداقل باید یک بار در سفر به کیپ تاون آن را ببینید. علاقه مندان به اسب سواری می توانند مسیرهای متفاوتی را انتخاب نمایند. از دیگر جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی در این منطقه، پارک ملی کوه Table است که در مسیر نوردهوک واقع شده است.

تله کابین سواری به سمت کوه Table

یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی، تله کابینی است که گردشگر ها را تا ارتفاع 1067 متری بالا می برد. از بالای کوه تیبل، منظره ها وسیع زیبایی از کیپ تاون پیش روی شماست. علاوه بر این، کف کابین ها قابلیت چرخش هم دارند که هیجانی بیشتر و منظره های زیباتر را فراهم می نمایند. اگرچه شما می توانید تا بالای قله، کوهنوردی کنید. پیدا کردن موقعیت کوه کار سختی نیست. این کوه سمبلی نمادین از شهر است. مطمئنا اگر کسی بخواهد می تواند راهی برای بالا رفتن از کوه هم پیدا کند، ولی تله کابین، راهی راحت تر با منظره های زیباتر است.

بازدید از دره رودخانه Blyde در Mpumalanga

Blyde در زبان هلندی به معنای شادی است که علت خوبی هم برای آن وجود دارد: این دره یکی از زیباترین دره های دنیا است. این رود به طول 25 کیلومتر تا شمال Drakensberg کشیده شده است. این دره مطمئنا بزرگترین دره سبز روی زمین است. درختان پرشاخ و برگ، صخره های سنگی قرمز و بلند را پوشانده اند. علاوه بر جنگل های انبوه، این دره محل زندگی جانوران زیادی هم هست: کرگدن ها، بزهای کوهی و تعداد زیادی از پستانداران. این منطقه آبشارها و ویژگی های طبیعی بسیاری هم دارد. گردشگر ها در این منطقه به وسیله پیاده روی و بعلاوه اسب سواری ساعت ها را می گذرانند. فعالیت های تفریحی دیگری نیز در این ناحیه انجام می گردد، کارهایی مانند قایق سواری، بالون سواری، ماهیگیری، دوچرخه سواری، تورها و سفرهای آبی در سد Blyde.

بازدید از منطقه باشکوه Drakensberg

بلندترین رشته کوه آفریقای جنوبی به نام Dragon Mountains در Afrikaans که ارتفاعی 3482 متری دارد. براساس تاریخ زمین شناسی آن، این کوه ها در مقایسه با دیگر رشته کوه ها، منحصر به فرد هستند. نقاشی های روی سنگ ها در Drakensberg برای دانشمندان علاقه مند به کشف تاریخ انسان، جذابیت زیادی دارند. کارهای بسیار زیادی در Drakensberg می توان انجام داد. گردشگر های باتجربه تر می توانند برای صعود به قله ها کوهنوردی نمایند یا به صخره نوردی بروند و یا در رودخانه های Orange و Tugela قایق سواری نمایند. افرادی که قصد پیاده روی دارند، می توانند از مسیرهای زیای به این منطقه برسند. شما بعلاوه می توانید با هلیکوپتر به این منطقه بیایید و کوه ها را از بالا دیدن کنید.

بازدید از کیپ تاون

یکی از هیجان انگیزترین شهرهای آفریقای جنوبی، کیپ تاون است که به خاطر جاذبه های فراوانش به خود می بالد. در کنار طبیعت زیبای اطراف شهر، کیپ تاون شهری بسیار سرزنده نیز هست، اما، ما در این لیست فعالیت های خارج از خانه را برای افراد ماجراجو، لیست نموده ایم. مطمئنا کیپ تاون یکی از جاهایی است که حتما باید در سفر به آفریقای جنوبی، آن را ببینید. از همسایگی های پرجنب و جوش و متنوع، مغازه ها، رستوران و موزه گرفته تا طبیعت دست نخورده، کوه ها و سواحلی که در تمام طول سال تفریحات متنوعی را برای بازدیدنمایندگان فراهم می آورند. در سفر به آفریقای جنوبی، بازدید از این شهر را از دست ندهید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2130

به "سفر به آفریقای جنوبی ، پیشنهادات عالی برای گشت و گذار در آفریقا (تور افریقای جنوبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آفریقای جنوبی ، پیشنهادات عالی برای گشت و گذار در آفریقا (تور افریقای جنوبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید