شتاب گیری احیای فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری در گیلان

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشهای منتشر گشته، شتاب گیری احیای فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری در گیلان صورت می گیرد.

شتاب گیری احیای فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری در گیلان

ولی جهانی اظهار کرد: توجه به زیرساختهای گردشگری گیلان در حوزه های مختلف مورد تاکید است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته فنی اداره کل میراث فرهنگی گیلان افزود: در این کمیته 72 فرصت سرمایه گذاری حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت که 68 طرح آن پذیرفته و تصویب شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به ماهیت طرح فرصتهای سرمایه گذاری در این استان افزود: غالب طرحهای مصوب کمیته فنی، بومگردی ها و اماکن اقامتی بود.

جهانی با اشاره به اقدامات ارزشمند در حوزه احیای فرصت سرمایه گذاری در بخش گردشگری در سال جاری اظهار داشت: احیای فرصتهای سرمایه گذاری در بخش گردشگری در گیلان با شتاب تندی در حال انجام است.

وی با اشاره به استقبال کم نظیر سرمایه گذاران در بخش گردشگری گیلان افزود: قابلیتهای متنوع گردشگری در گیلان، سوق دهنده و انگیزه بخش برای سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این استان شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه فرصتهای سرمایه گذاری در استان معرفی می شوند، گفت: برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و جشنواره های متنوع در نقاط مختلف گیلان منتج به شناسایی و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در بخش گردشگری شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2199

به "شتاب گیری احیای فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتاب گیری احیای فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید