عطایی: تأثیر اردوهای طولانی مدت را در بازی مقابل ایتالیا دیدم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران: سرمربی تیم والیبال کاله گفت: من تأثیر اردوهای طولانی مدت را در بازی مقابل ایتالیا دیدم.

عطایی: تأثیر اردوهای طولانی مدت را در بازی مقابل ایتالیا دیدم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

بهروز عطایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص عملکرد تیم والیبال نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی دنیا گفت: تیم نوجوانان ایران عملکرد قابل دفاعی در مسابقات قهرمانی دنیا داشت. فدراسیون والیبال روی این تیم سرمایه گذاری خوبی انجام داده است. علاوه بر این حضور در لیگ برتر و تحمل فشار زیاد لیگ، باعث شد بازیکنان آن کاملاً آبدیده شوند. اردوهای تدارکاتی خوب و طولانی مدت نیز نقطه قوت دیگر تیم نوجوانان ایران است.

عطایی ادامه داد: به جز بازی نخست و بازی اخیر مقابل لهستان، همه دیدارهای ایران خوب بوده است. من تأثیر اردوهای طولانی مدت را در بازی مقابل ایتالیا دیدم. در مقطع نوجوانان بسیار سخت است که بعد از شکست در 2 ست ابتدایی به بازی برگردی و برنده شوی. بازیکنان ایران این کار را با قدرت انجام ادند.

سرمربی تیم نوجوانان ایران در سال 2011 در خصوص 2 شکست تیم ایران مقابل لهستان گفت: لهستان تیم پرقدرت و پیشینه داری است که به عنوان قهرمانی اروپا رسیده است. تیم ایران در هر 2 بازی در ست نخست پیروز شد اما در ادامه تیم حریف با آنالیز و تحلیل دقیق تیم ایران، راهکارهای بهتری برای ادامه بازی پیدا کرد و با فشار پاوردن به نقاط ضعف ما باعث شکست تیم ایران شد.

مربی پیشین تیم ملی ایران توضیح داد: تیم ها در این رده سنی، بسیار پرنوسان هستند ولی تیم ایران به خاطر تدارکات خوب، نوسان بسیار کمی داشت. دو شکست مقابل لهستان، چیزی از ارزش های ایران کم نمی کند و تیم ما هنوز شانس ایستادن روی سکو را دارد. این تیم آینده خوبی دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 449

به "عطایی: تأثیر اردوهای طولانی مدت را در بازی مقابل ایتالیا دیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: تأثیر اردوهای طولانی مدت را در بازی مقابل ایتالیا دیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید