مرندی والیبالیست قزوینی به اردوی جهانی دعوت شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران، مهدی مرندی والیبالیست قزوینی، برای شرکت در لیگ ملت های آسیا و مسابقات قهرمانی مردان دنیا به اردوی، تیم ملی فراخوانده شد.

مرندی والیبالیست قزوینی به اردوی جهانی دعوت شد

تمرینات تیم ملی از 14 فروردین شروع می گردد و مرندی با نظر سرمربی تیم ملی از 21 فروردین ماه به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی میزبان اردوی ملی پوشان است

مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال سال 2018 مردان از چهارم خردادماه تا سوم تیرماه در مدت پنج هفته برگزار می گردد و تیم های ژاپن، استرالیا، فرانسه، ایران، کانادا، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان، بلغارستان و کره جنوبی 16 تیم شرکت نماینده در این رقابت ها هستند.

همچنین نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان دنیا از 19 شهریور تا 8 مهرماه 1397 با حضور 24 تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می گردد.

دعوت والیبالیست قزوینی به تمرینات نوروزی تیم ملی بانوان

محدثه محمدبیگی از قزوین در تعطیلات نوروزی اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوان حضور پیدا می نماید.

سیزدهمین مرحله تمرینات آماده سازی این تیم از روز یکشنبه پنجم فروردین ماه شروع به مدت هفت روز تا 11 فروردین در کمپ تیم های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه دارد.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 سال آسیا از 30 اردیبهشت ماه تا ششم خردادماه سال 97 با حضور 13 تیم به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار می گردد.

کاراته کای قزوینی در انتظار طلای لیگ دنیای

بهمن عسگری ملی پوش قزوینی در جریان رقابت های مرحله سوم لیگ دنیای کاراته در هلند و در وزن منهای 75 کیلوگرم با شکست دادن تمامی حریفان فینالیست شد و امروز برای کسب نشان طلای به مصاف کن نیشیمورا ژاپنی می رود.

سومین مرحله لیگ دنیای کاراته وان به میزبانی روتردام هلند و با شرکت 683 کاراته کا از 74 کشور در دو بخش کاتا و کمیته در حال پیگیری است.

ورزشکار قزوینی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان دعوت شد

سید امیر حسینی از قزوین به نهمین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای شرکت در رقابت های آسیایی فراخوانده شد.

این اردو از 5 فروردین در کمپ تیم های ملی این فدراسیون شروع می گردد تا 11 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

ملی پوشان خود را برای شرکت در چهارمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا 2018 ناشنوایان که از 3 تا 17 اردیبهشت ماه 97 در چانگوون کره جنوبی برگزار می گردد آماده می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 437

به "مرندی والیبالیست قزوینی به اردوی جهانی دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرندی والیبالیست قزوینی به اردوی جهانی دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید