علاقه گردشگران به اپلیکیشن های موبایلی رو به افزایش است

به گزارش مجله فوتبال دوستان، درهم تنیدگی زندگی مدرن بشر با فناوری های الکترونیکی امروزی دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست. در این میان تلفن های همراه (با فاصله) جایگاه نخست را به خود اختصاص داده اند. این روزها تلفن های همراه برای بسیاری از افراد نقش برترین دوست و حتی برترین همسفرشان را دارند. بنا بر نتایج یک پژوهش تازه، اتکای گردشگران به تلفن های همراه، به ویژه در ایالات متحده آمریکا رو به افزایش است.

علاقه گردشگران به اپلیکیشن های موبایلی رو به افزایش است

اخیرا مقاله ای به وسیله تراولپورت منتشر شده است که نشان می دهد نزدیک به دو سوم از مردم دنیا در بخشی از سفرهای خود از تلفن همراهشان استفاده می نمایند. در این پژوهش 16 هزار نفر شرکت داشتند.

بر اساس نتایج مطالعه تراولپورت، در سال گذشته، 61 درصد از گردشگران آمریکایی برای رزرو و پرداخت بلیط های سفر و بعلاوه 64 درصد از آنها برای یافتن مقصدهای گردشگری طی سفر از تلفن همراهشان استفاده نموده اند.

آمار و ارقامی که در این مطالعه منتشر شده است، نشان می دهند که کاربرد اپلیکیشن های گردشگری در حال افزایش است. بطور میانگین گردشگران برای سفرهای تفریحی از هفت تا هشت اپلیکیشن استفاده می نمایند. در این میان، 52 درصد از آنها از اپلیکیشن های نقشه و مسیریابی، 51 درصد از اپلیکیشن های پیش بینی شرایط آب و هوا و 50 درصد از اپلیکیشن های مربوط به خطوط هوایی مختلف استفاده می نمایند.

استناد به ادعاهای شرکت نمایندگان در این مطالعه، مهمترین اطلاعاتی که 65 درصد از گردشگران از اپلیکیشن های موبایلی کسب می نمایند، مربوط به اطلاعات زمان پروازها است. بعلاوه 64 درصد از گردشگران برای داشتن یک برنامه سفر منسجم و 63 درصد از آنها از تلفن همراه خود برای جستجو و رزرو پرواز استفاده می نمایند.

امکان استفاده از فناوری جستجوی صوتی نیز یکی دیگر از دلایل علاقه رو به افزایش گردشگران به استفاده از تلفن های همراه در سفرشان است. سال جاری 44 درصد از گردشگران در سفرهای خود از این تکنولوژی استفاده نموده اند که نشانگر افزایش سه درصدی نسبت به سال پیش است.

زمانی که در این مطالعه از علاقه مسافران به درب های دیجیتالی پرسیده شد، 39 درصد از آنها ادعا نموده اند که ترجیح می دهند از کلیدهای دیجیتالی برای درب اتاق های آنها در هتل ها استفاده گردد. حسگرهای بیومتریک نیز توجه مسافران بسیاری را به خود جلب نموده اند. 70 درصد از شرکت نمایندگان در این مطالعه عنوان نموده اند که علاقمند به استفاده از حسگرهای بیومتریک در درب هتل ها هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2128

به "علاقه گردشگران به اپلیکیشن های موبایلی رو به افزایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه گردشگران به اپلیکیشن های موبایلی رو به افزایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید