ماسچرانو: هواداران بارسلونا نمی خواهند بایرن مونیخ فاتح جام جهانی باشگاه ها شود

به گزارش مجله فوتبال دوستان، هافبک پیشین بارسلونا می گوید هواداران این تیم نمی خواهند بایرن مونیخ فاتح جام جهانی باشگاه ها شود.

ماسچرانو: هواداران بارسلونا نمی خواهند بایرن مونیخ فاتح جام جهانی باشگاه ها شود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی فردا شب (پنجشنبه) در دیدار فینال جام جهانی باشگاه ها 2020 به مصاف تیگرس مکزیک می رود که در صورت پیروزی در این دیدار ششمین قهرمانی اش را در یکسال تقویمی به دست خواهد آورد، کاری که پیش از این تنها بارسلونا پیروز به انجامش در سال 2009 شده است.

بایرن در سال 2020 فاتح بوندس لیگا، جام حذفی آلمان، سوپرجام آلمان، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا شده است. برگزاری مسابقات جام جهانی باشگاه ها 2020 در حالی به اوایل سال 2021 موکول شده که در صورت قهرمانی بایرن در این رقابت ها، این قهرمانی برای سال 2020 محاسبه خواهد شد.

خاویر ماسچرانو که خود بین سال های 2010 تا 2018 در بارسلونا عضویت داشت، در آستانه دیدار فینال جام جهانی باشگاه ها درباره احتمال برابری بایرن با رکورد بارسا گفت: من عضو آن تیم بارسلونا نبودم که 6 جام را در یک سال به دست آورد. اگر بایرن مونیخ پیروز به انجام این کار شود، باید به آنها تبریک گفت. آنها در دو سال اخیر بهترین تیم اروپا بوده اند و اگر به این دستاورد برسند، در تاریخ ماندگار خواهند شد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین که به دعوت فیفا برای تماشای مسابقات جام جهانی باشگاه ها به قطر سفر کرده، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: اطمینان دارم که هواداران بارسلونا نمی خواهند بایرن فاتح این جام شود، چون می خواهند آنها تنها تیم تاریخ باشند که در طول یک سال پیروز به کسب 6 جام شده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

قضاوت بازی فینال جام جهانی باشگاه ها به استبان اوستوخیچ 38 ساله از اروگوئه سپرده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1441

به "ماسچرانو: هواداران بارسلونا نمی خواهند بایرن مونیخ فاتح جام جهانی باشگاه ها شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسچرانو: هواداران بارسلونا نمی خواهند بایرن مونیخ فاتح جام جهانی باشگاه ها شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید