آمار فوق العاده طارمی بعد از حضور در فوتبال اروپا

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مهدی طارمی به درخشش خود در لیگ پرتغال ادامه می دهد و توانسته تیمش را به قهرمانی در لیگ نزدیک تر کند.

آمار فوق العاده طارمی بعد از حضور در فوتبال اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزای دانشجو، پورتو در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال به مصاف ویتوریا گیمارش رفت و در نهایت با یک گل در این بازی خارج از خانه به پیروزی رسید. تک گل پورتو در این ملاقات به وسیله مهدی طارمی در دقیقه 36 به ثمر رسید. خطای این ضربه پنالتی به وسیله خود طارمی گرفته شده بود.

در نیمه دوم طارمی یک خطای پنالتی دیگر هم گرفت اما این بار نتوانست ضربه اش را به گل تبدیل کند. با این نتیجه پورتو 79 امتیازی شد و فاصله 6 امتیازی اش با اسپورتینگ را حفظ کرد. مهاجم ایرانی بعد از گل کردن 29 پنالتی پیاپی در این ملاقات پنالتی خود را از دست داد.

مهدی طارمی در سال 2019 بعد از مدتی حضور در تیم الغرافه قطر راهی ریو آوه و در ادامه پورتو شد و از آن موقع تا به امروز 63 گل و 40 پاس گل در کارنامه خود دارد.

طارمی با پورتو در آستانه رسیدن به قهرمانی در لیگ پرتغال هستند و امیدوار هستند تا جام جهانی را به دست بیاورند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اتمام مسابقات انتخابی جام جهانی، با به ثمر رساندن 4 گل و 2 پاس گل در رقابت ها برترین بازیکن مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا لقب گرفت. این اتفاق در حالی است که طارمی در 4 ملاقات از مرحله نهایی غایب بود و نتوانست برای یوزهای ایران به میدان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1991

به "آمار فوق العاده طارمی بعد از حضور در فوتبال اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار فوق العاده طارمی بعد از حضور در فوتبال اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید