مجتمع گردشگری پنگوئن؛ پارک برفی در گرم ترین جزیره ایران!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مجتمع گردشگری و تفریحی پنگوئن، یک مجموعه کامل شامل بازی های مجذوب کننده زمستانی و برفی است که در دل یکی از گرمترین جزایر ایران حال و هوای برفی و زمستانی را برایتان بازسازی می نماید. کیش یکی از جزیره های زیبای ایران و مهم ترین مقصد گردشگری در کشور به شمار می آید و هر روز صدها مسافر وارد این جزیره می شوند.

مجتمع گردشگری پنگوئن؛ پارک برفی در گرم ترین جزیره ایران!

آب و هوای کیش تنوع چندانی ندارد و تقریبا در نود درصد ایام سال آفتابی و مرطوب است و گاها در اواخر فصل پاییز شاهد بارش باران در این جزیره خواهید بود، اما بارش برف و حال و هوای زمستانی یکی از معدود شرایطی است که در کیش نمی توان آن را تجربه کرد. اما نگران نباشید در کیش زیبا برای تجربه حس برف بازی و سرمای مجذوب کننده آن هم راهکاری مجذوب کننده وجود دارد. به همین منظور در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن کیش خواهیم پرداخت، با ما در ادامه همراه باشید.

برای رزرو آنلاین تور کیش خبرنگاران با مناسب ترین قیمت روی تصویر زیر کلیک کنید.

معرفی مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن کیش

در کیش انواع و اقسام سرگرمیات را مشاهده خواهید کرد که هرکدام مجذوب کنندهیت و هیجان خاص خودش را دارد. از جمله آنها می توان به سرگرمیات آبی کیش از جمله غواصی در کیش ، چتر پاراسل ، شاتل، بنانا، والیبال ساحلی و … اشاره نمود. اما یکی از جدیدترین و منحصر به فردترین سرگرمیات تازه تاسیس مجموعه ورزش های زمستانی در کیش با عنوان مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن است. مجتمع گردشگری پنگوئن در فضایی بزرگ با وسعتی برابر با 19 هزار مترمربع قرار داشته و در دو مرحله ساخته شده است.

در مرحله اول ساخت مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن مجموعه ای شامل فضاهای سرگرمیی و خدماتی در فضایی به وسعت حدود هشت هزار متر مربع در نظر گرفته شده و در سال 1397 به بهره برداری رسیده است. در مرحله اول از ساخت مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن جزیره کیش، بیشترین تمرکز بر بخش سرگرمیی و فضای زمستانی مجموعه پنگوئن گذاشته شده که به این بخش snow land یا سرزمین برفی می گویند.

از سرگرمیاتی که در مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن می توان از آن لذت ببرید شامل تیوپ سواری، سورتمه سواری، ساخت آدم برفی، برف بازی، صخره نوردی، یخ نوردی و .. است.

امکانات مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن کیش

مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن یکی از برترین مجموعه های سرگرمیی در کیش است که به عنوان اولین پارک برفی ایران هم شناخته می گردد. بخش ها و امکانات مختلفی در مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

  • پینگو فان

اولین و اصلی ترین قسمت از مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن که به آن می پردازیم، پینگو فان است. پینگو فان همان فضای برفی و مجذوب کننده مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن کیش است. این قسمت با دیوارهای بلند شیشه ای که دورتا دور آن قرار دارند و با سقفی بلند ساخته شده است. در بخش پینگو فان، سرگرمیاتی همانند تیوب سواری، برف بازی، سورتمه سواری، اسکی، اسنوبورد و ساخت آدم برفی برای گردشگران درنظر گرفته شده است. برای ورود به سرزمین برفی پینگوفان و استفاده از سرگرمیات زمستانی باید لباس گرم به همراه داشته باشید.

علاوه بر بازی ها و سرگرمیات زمستانی در پینگو فان سالن تیراندازی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و سالن بازی واقعیت مجازی و فیلم سه بعدی، سالن بولینگ، دیواره یخی، بانجی جامپینگ، پیست اتومبیل رانی و پرواز با جایروکوپتر و پاراگلایدر نیز وجود دارد که هر فردی با هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد.

  • پینگو کافه

بعد از انجام سرگرمیات متنوع در مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن کیش بویژه سرگرمیات و سرگرمی های زمستانی قطعا گرسنه خواهید شد هیچ چیز به میزان یک نوشیدنی داغ به شما نمیچسبد. پینگو کافه قسمتی از مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن است که آماده خدمت رسانی به شما با انواع نوشیدنی ها و دسرها است. در پینگو کافه می توانید انواع قهوه، کاپوچینو، دمنوش ها و انواع نوشیدنی سرد مانند آبمیوه های ترکیبی خوشمزه را به همراه انواع دسر، کیک، بستنی و شیرینی سفارش دهید و از طعم خاص و کیفیت بالای آن در مکانی زیبا و دلنشین لذت ببرید.

  • پینگو بیکری

یکی از خوشبوترین و خوشمزه ترین قسمت های مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن، پینگو بیکری آن است. پینگو بیکری همانطور که از نامش پیداست یک نانوایی مجذوب کننده و دوست داشتنی است. در بینگو بیکری انواع نان های فانتزی و شیرینی های خوشمزه بصورت روزانه و تازه پخت می شوند و در اختیار میهمانان مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن قرار می گیرد.

عطر و طعم نان ها و شیرینی های تازه پینگو بیکری بعد از یک برف بازی حسابی هوش از سر شما می برد و تجربه ای به یاد ماندنی برایتان خلق می نماید.

  • پینگو کافیین

قسمت مورد علاقه بسیاری از ما پینگو کافیین است. این قسمت از مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن مختص خرید انواع قهوه، شکلات و … است. علاوه بر خرید می توانید در این قسمت هم انواع نوشیدنی های گرم و سرد را سفارش داده و در محیطی دنج و آرام میل کنید. کلیه سفارشات پینگو کافیین بصورت بیرون بر هم قابل عرضه است.

  • پینگو هوم پلاس

در مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن دست خالی خارج شدن کمی سخت است زیرا برای همه افراد فروشگاه هایی جهت خرید احتیاجمندی هایشان برپا شده است. یکی از آنها پینگو هوم پلاس است. اگر شما از آن دسته علاقه مندان به گردش و خرید در فروشگاه های عرضه کننده محصولات خانگی و دکوری منزل هستید این مجموعه برای شما بخش پینگو هوم پلاس را درنظر گرفته است، در این قسمت یکی از بزرگترین نمایندگی های برند ایکیا که از معروف ترین برندها در زمینه وسایل خانگی و دکوراسیون داخلی است، قرار گرفته است. شما با خیالی راحت می توانید در پینگو هوم پلاس خرید خود را انجام دهید و لذت ببرید.

  • پینگو شاپ

پینگو شاپ هم در ادامه بازارهای تجاری مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن ساخته شده است. این بخش هم برای علاقه مندان به خرید بسیار مجذوب کننده است. پینگو شاپ یکی از مراکز خرید معتبر با انواع برند های مطرح خارجی است که برای گردشگران راه اندازی شده است. پینگو شاپ در طبقه همکف مجموعه گردشگری پنگوئن واقع شده است.

پینگو شاپ مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن دارای واحدهای تجاری و فروشگاه های به روز و شیک است که در آن می توانید لوازم مورد نظر خود همانند پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش و … را با کیفیت بالا بخرید.

  • پینگو فود

نوبتی هم که باشد نوبت به خوردن یک وعده غذایی خوشمزه بعد از سرگرمی و خرید در مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن است. پینگو فود مکانی است که در آن انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، فست فودی درچند رستوران مختلف آماده پذیرایی از شماست. پینگو فود مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن دارای یک تراس بزرگ و زیبا مشرف به زمین برفی و بعلاوه محیط بیرونی زیبایی می باشد. همانطور که گفتیم در این بخش چند رستوران ایرانی و فرنگی و بعلاوه فست فود در کنار یکدیگر قرار دارند که می توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فست فود، ترکی و انواع سالاد را سفارش دهید. میل کردن یک غذا خاطره انگیز در زمستان میان برف و فضایی زمستانی در گرمترین روزهای جزیره اشتهای شما را چندین برابر می نماید و خاطره ای به یاد ماندنی را برایتان رقم خواهد زد.

فاز دوم مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن

هتل های کیش کم نیستند در انواع و اقسام مختلف برای بودجه های متفاوت ساخته شده اند. طی برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است برای اولین بار در ایران در فاز دوم مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن، هتل لوکس زمستانی با 16 طبقه و 124 واحد اقامتی در جزیره کیش به بهره برداری برسد و ساخته گردد. با احداث این هتل در نزدیکی سرگرمیات برفی مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن خاص و هیجان انگیر خواهد بود.

راه های دسترسی به مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن

برای رفتن به مجتمع گردشگری و سرگرمیی پنگوئن کافیست به میدان سنایی، بلوار موج، بالاتر از هتل ویدا بروید. ساعت کار این مجموعه از 11 الی 24 است و برای استفاده از بخش های مختلف آن احتیاج به 5 ساعت زمان است.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2070

به "مجتمع گردشگری پنگوئن؛ پارک برفی در گرم ترین جزیره ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع گردشگری پنگوئن؛ پارک برفی در گرم ترین جزیره ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید