محمد پنجعلی: اتفاق هایی که در فوتبال ایران می افتد غیرقابل فهم است؛ پرسپولیس باید به فکر فینال لیگ قهرمانان باشد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است ضعف در گلزنی اگر پرسپولیس پس از محرومیت عیسی آل کثیر اگر به همین شکل ادامه داشته باشد، در فینال لیگ قهرمانان به ضرر این تیم تمام خواهد شد.

محمد پنجعلی: اتفاق هایی که در فوتبال ایران می افتد غیرقابل فهم است؛ پرسپولیس باید به فکر فینال لیگ قهرمانان باشد

محمد پنجعلی در گفت وگو با پانا درباره عملکرد پرسپولیس مقابل سایپا در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: معمولاً در شروع مسابقات تیم ها هنوز به مرحله آمادگی صد در صد نرسیده اند، بنابراین زمان می برد تا تیم ها در لیگ جا بیافتند. من فکر می کنم بازی پرسپولیس مقابله سایپا هم چنین شرایطی داشت،البته تیم پرسپولیس در این بازی کمی ناهماهنگ بازی کرد اما در مقابل حریف جنگندگی و دوندگی بالایی داشت، با این حال پرسپولیس زمانی که حتی ده نفره هم شد خوب بازی کرد، اما من فکر می کنم در این مسابقه کمی بدشانسی هم آورد.

وی با اشاره به مشکل گلزنی پرسپولیس اظهار کرد: متأسفانه تیم پرسپولیس بعد از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با مسائل بسیار زیادی روبرو شد، برخی از بازیکنان از این تیم جدا شدند و حواشی زیادی به وجود آمد. بازیکنان کلیدی مانند شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر در تیم حضور ندارند، در صورتی که این بازیکنان واقعاً نقطه قوت تیم محسوب می شوند و هر زمان که در میدان مسابقه باشند می توانند نتیجه بازی را عوض کنند. دو زوج شجاع و کنعانی زادگان هم به تیم خیلی کمک می کردند، اما اتفاقاتی افتاد که اجتناب ناپذیر بود و در نهایت برخی از آنها از تیم جدا شدند.

پنجعلی ادامه داد: امیدوارم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا مسائل پرسپولیس هم حل شود، یکی از ضعف های این تیم از دست دادن فرصت برای گلزنی است، این شرایط نباید در تیم به وجود بیاید و فرصت های گلزنی را بازیکنان از دست بدهند. شاید در لیگ برتر اگر این اتفاق بیفتد فرصت جبران وجود دارد، اما نباید فراموش کنیم که پرسپولیس قرار است یک ماه دیگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و در صورتی که این مشکل را حل نکند در آنجا گریبانگیرش خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به نبود آل کثیر در ترکیب پرسپولیس اظهار کرد: متأسفانه محرومیت آل کثیر بخشیده نشد؛ اگرچه باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که محرومیت این بازیکن را کاهش دهد اما واقعاً هیچ چیزی مشخص نیست و در شرایط فعلی تیم پرسپولیس او را در اختیار ندارد. البته گل محمدی در تلاش است که یک بازیکن در دفاع و خط حمله جذب کند اما واقعاً نبود آل کثیر احساس می شود چرا که او یک بازیکن تمام عیار بود هم از نظر سرعت، سر زدن، تکنیک و خلاقیت می توانست به تیم کمک کند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که آل کثیر را زودتر از زمان محرومیتش در ترکیب تیم ببینیم. البته ما بازیکنان خوب هم زیاد داریم به عنوان مثال مهدی عبدی یکی از همان بازیکنان خوب و قابل اعتماد است که تا به امروز عملکرد خیلی خوبی نشان داده ولی یک بازیکن دیگر باید در کنار او باشد تا این زوج بتوانند بازی های خوبی ارائه دهند.

پنجعلی در سرانجام گفت: در فوتبال ما اتفاقاتی می افتد که واقعاً غیر قابل فهم است و می تواند فوتبال را تحت تأثیر خود قرار دهد، متأسفانه بارها می گویند فوتبال ما حرفه ای است اما در عمل واقعاً این موضوع مشهود نیست. مسائل و ضعف مدیریتی در تمام باشگاه ها وجود دارد همین موضوع می تواند فوتبال ما را با چالش های زیادی روبرو کند همان طور که الآن نمونه آن را زیاد داریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1243

به "محمد پنجعلی: اتفاق هایی که در فوتبال ایران می افتد غیرقابل فهم است؛ پرسپولیس باید به فکر فینال لیگ قهرمانان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد پنجعلی: اتفاق هایی که در فوتبال ایران می افتد غیرقابل فهم است؛ پرسپولیس باید به فکر فینال لیگ قهرمانان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید