مسائل اقتصادی باز هم گریبان رده های پایه را گرفت، گلچین وزنه برداران برای اعزام به ازبکستان

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به نظر می رسد فدراسیون وزنه برداری به دلیل مسائل اقتصادی بنا ندارد تیم های نوجوانان و جوانان را به صورت کامل به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان اعزام کند.

مسائل اقتصادی باز هم گریبان رده های پایه را گرفت، گلچین وزنه برداران برای اعزام به ازبکستان

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان برای سال 2019 میلادی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست دادند که دلیل آن هم مسائل اقتصادی عنوان شد. از آنجا که مسابقات در کره شاقتصادی برگزار گردید، فدراسیون هم قید این اعزام را زد.

اکنون مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 2020 در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد و دوباره مسائل اقتصادی اعزام نوجوانان و جوانان را به اما و اگر کشانده است. در حال حاضر گفته شده اعزام تیم نوجوانان و جوانان به دلیل مسائل اقتصادی به صورت کیفی خواهد بود. یعنی تنها نفراتی اعزام می شوند که شانس مدال داشته باشند. البته قرار است در روزهای آینده باز هم تصمیم گیری گردد.

در خصوص اعزام دختران هم هنوز تصمیم گیری نشده است.

مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از 13 تا 19 فوریه (24 تا 30 بهمن) در ازبکستان برگزار می گردد و باید دید در نهایت فدراسیون چند نفر را راهی این مسابقات می نماید.

بحث اعزام در رده پایه بسیار مهم است و اگر قرار باشد اعزام های نوجوانان و جوانان لغو و آنها خانه نشین شوند، قطعا وزنه برداری ایران از لحاظ کمی و کیفی در شرایط به مراتب بدی قرار می گیرد. البته اکنون هم شاهد این افت کمی و کیفی هستیم و استقبال نه چندان جالب از رقابتهای انتخابی که در استانهای مختلف برگزار می گردد خود گواه بر این موضوع است بنابراین این انتظار هست فدراسیون با اعزام تیم های پایه نگذارد انگیزه های نفراتی که فعالیت می نمایند از بین برود و در نهایت اوضاع وزنه برداری از این بدتر گردد.

انتهاتی پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 542

به "مسائل اقتصادی باز هم گریبان رده های پایه را گرفت، گلچین وزنه برداران برای اعزام به ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل اقتصادی باز هم گریبان رده های پایه را گرفت، گلچین وزنه برداران برای اعزام به ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید