مقاله: چطور رنگ در و دیوار و وسایل را با رنگ و تناژ وسایل چوبی خانه هماهنگ کنیم؟

به گزارش مجله فوتبال دوستان، در خصوص تکه های چوبی موجود در یک اتاق نگران نباشید، نمای کژوال یا ترکیبی از چند رنگ چوب می توانید یک ظاهر دکوراسیون مدرن امروزی را در پالت رنگی دکوراسیون داخلی منزل کلاسیک و مدرن خود ترتیب بدهید.

مقاله: چطور رنگ در و دیوار و وسایل را با رنگ و تناژ وسایل چوبی خانه هماهنگ کنیم؟

با گذشت زمان، مبلمان چوبی یک قاب غنی و چشم نوازتر را به دست آورده اند که عمق و پیچیدگی را جلا می دهند. چوب ها و روکش های جدیدتر ممکن است فاقد این پیچیدگی باشند، اما هنوز هم یک تناژ رنگی کلی دارند که ممکن است به رنگ زرد، نارنجی، قهوه ای قرمز، قهوه ای مایل به آبی یا قهوه ای تیره باشد.

به همین ترتیب رنگ چوب روشن با جسارت و زیبایی تمام می تواند همراه با رنگ های تیره چوب یا رنگ های تیره در و دیوار ست و هماهنگ گردد و ترکیبی از شیک ترین رنگ های دکوراسیون را رقم بزند.

وقتی یک میز جلو مبلی با رنگ قهوه ای تیره یا آبنوس را در جایی قرار دهید که در و دیوارش به رنگ قرمز پر رنگ یا آبی-سبز است، تعادل پویا میان دو رنگ از قدرت برابر ایجاد می کنید. به عبارت دیگر در این پالت رنگی مقدار رنگ چوب با دیوار برابر است.

*قرمز مایل به قهوه ای یا نارنجی پرتقالی تناژ نارنجی موجود در چوب را بیرون می کشد اما چون از نظر تناژ بسیار شبیه هم هستند جلوه چوب از بین می رود.

منبع مقاله: چطور رنگ در و دیوار و وسایل را با رنگ و تناژ وسایل چوبی خانه هماهنگ کنیم؟

انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1854

به "مقاله: چطور رنگ در و دیوار و وسایل را با رنگ و تناژ وسایل چوبی خانه هماهنگ کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چطور رنگ در و دیوار و وسایل را با رنگ و تناژ وسایل چوبی خانه هماهنگ کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید