منتون؛ شهر ساحلی فرانسه با جاذبه های نفس گیر !

به گزارش مجله فوتبال دوستان، شهر منتون از جمله مناطق مسکونی شهرستان آلپ است و در منطقه کوت دازور واقع شده است. این شهر از جمعیت 27 هزار و 655 نفری میزبانی می کند. منتون یکی از مناطق دیدنی سرزمین کوت دازور است.

منتون؛ شهر ساحلی فرانسه با جاذبه های نفس گیر !

کوت دازور از مناطق ساحلی دریای مدیترانه است که در کشور فرانسه واقع شده است و آب وهوای بکر آن در کنار مناظر به غایت زیبا و دیدنی، آن را به یک تفریحگاه مناسب برای توریست های سراسر جهان تبدیل کرده است.

منتون علاوه بر بهره گیری از تمامی ویژگی های مثبت و جذاب کوت دازور، از غنای تاریخی خاصی هم بهره مند است. قصرهای بزرگ و باشکوه منتون، کنار باغچه های بزرگ، سرسبز و بسیار جذابش، آن را به یکی از مقصدهای محبوب توریستان فرانسه تبدیل کرده است. همراه ما باشید تا در این قسمت از تورهای مجازی، به منتون سفر کنیم.

از آنجایی که شهر منتون به مرز ایتالیا بسیار نزدیک است، نام این شهر به دو شکل منتون و منتونه تلفظ می شود. آب وهوای حاکم بر منتون به فراوانی سبزیجات و میوه های این منطقه، کمک شایانی کرده است.

سالانه جشنواره ا بزرگ و معروف، تحت عنوان جشن لیمو در این شهر برگزار می شود و توریست های بسیار زیادی را به منتون جذب می کند. لیمو، نماد اصلی شهر منتون است. شهر منتون به باغ ها و باغچه های بزرگش هم معروف است. گفتنی است که بزرگ ترین باغ اروپا در این شهر واقع شده است.

باغ گیاه شناسی منتون (Jardin Botanique exotique du Val Rahmeh) از جمله دیدنی های این شهر است. این باغ در قرن 19 تاسیس شد و از دیدنی های این منطقه به شمار می رود. موزه ملی منتون (Menton National Museum) از جمله دیگر جاذبه های توریستی کوت دازور است.

قلعه های بزرگ و کلیساهای باشکوهی که معماران روس در منتون ساخته اند، از دیگر جاذبه های این شهر به شمار می فرایند؛ مخصوصا قلعه بزرگی که در ساحل شگفت انگیز منتون واقع شده است.

منتون شهری ساحلی و بسیار جذاب است که عطر گل های رز و لیموهای متعددش، خیابان ها و کوچه باغ هایش را مزین کرده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1575

به "منتون؛ شهر ساحلی فرانسه با جاذبه های نفس گیر !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتون؛ شهر ساحلی فرانسه با جاذبه های نفس گیر !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید