مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی اکسپریا 1 سونی تا تقلید سامسونگ از اپل

به گزارش مجله فوتبال دوستان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی اکسپریا 1 سونی تا تقلید سامسونگ از اپل

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی اکسپریا 1 سونی یک نسخه جدید نرم افزاری را دریافت کرده است. این به روزرسانی برای افرادی که به دنبال بهبود تصاویرند بسیار مهم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

روز گذشته اپل ویژگیDeep Fusion را در تلفن های هوشمند سری 11 آیفون خود واردکرد و به لطف یک الگوریتم پیشرفته یادگیری ماشین ، نوید عکس هایی عالی را با این تکنولوژی می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران کالج لندن پیروز به طراحی نوعی ربات شده اند که از درون آب به بیرون می جهد و تا ارتفاع 26 متری در هوا پرواز می کند. این ربات پرنده کاربردهای علمی متعددی خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برای بسیاری از کاربران آیفون سوال است که چگونه می توانند روی عکسها نقاشی بکشند. این کار را می توانند با استفاده از ابزار Markup در آیفون خود با مراجعه به برنامه های داخل آیفون انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی S8 سامسونگ انتها به روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت کرد. شاید تصور کنید اکنون بسیار دیر است اما این طور نیست. درست است که گوگل در حال حاضر اندروید 10 را وارد بازار کرده است اما تا زمان رسیدن این نسخه به همه کاربرانی که گوشی های غیر از پیکسل دارند زمان لازم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 248

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی اکسپریا 1 سونی تا تقلید سامسونگ از اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی اکسپریا 1 سونی تا تقلید سامسونگ از اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید