نتایج شناگران در مسابقات جهانی فوق العاده بود

به گزارش مجله فوتبال دوستان، گامر دیلانچیان در مصاحبه با خبرنگاران، درباره کسب نتایج شناگران در مسابقات قهرمانی دنیا گفت: پس از بازی های المپیک، رقابت های قهرمانی دنیا بالاترین سطح را دارد. برای حضور در این مسابقات شناگران باید ورودی را در مسابقات کاپ دنیای و یا مسابقات مورد تأیید فینا به دست آورند. سه شناگر ایران در چهار ماده پیروز شدند ورودی رقابت های دنیای را بدست آورند. این بیشترین تعداد شناگر و کسب ورودی در مسابقات قهرمانی دنیای بود.

نتایج شناگران در مسابقات جهانی فوق العاده بود

مربی تیم ملی شنا اضافه کرد: این نشان از پیشرفت و رو به رشد بودن شنا ایران دارد، در این مسابقات بیشترین تعداد شناگران سطح بالا، قهرمانان دنیا و 13 نفر از مدال آوران المپیک حضور داشتند. رکوردهای دنیای در چندین ماده شکسته شد که نشان داد سطح کیفی مسابقات بالا بود.

وی در ادامه درباره نتایج و شناگران ایران گفت: مهرشاد افقری در ماده 50 و 100 متر پروانه توانست رکورد ملی را ارتقا دهد و یک سطح شنای ایران را به دنیای نزدیک تر کند. متین بالسینی نیز در 200 متر پروانه رکورد ملی را جابجا کرد. سینا غلامپور در مسابقات کاپ دنیای برای کسب ورودی رکورد ملی را زد اما متأسفانه با یک بدشانسی نتوانست به کارش در این رقابت ها ادامه دهد. خدا را شکر نتایج خوب بود. فصلی که برای ملی پوشان بسته بودیم و هدف گذاری که برایشان انجام داده بودیم طبق نظر بنده و مربیان شخصی آن ها محقق شد.

دیلانچیان گفت: بسیاری از کارشناسان و حتی مربیان داخلی نتایج را فوق العاده و دور از انتظار توصیف کردند. امیدوارم با حمایت های لازم مادی و معنوی از شناگران بتوانیم تا بازی های آسیایی اردوهای خوب، منظم و مدونی برگزار کنیم تا فرایند روبه رشد شنا تکمیل و با یک اتفاق خوب در بازی های آسیایی، شنای ایران را به رده بین المللی نزدیک و حتی بتوانیم مدال آسیایی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2004

به "نتایج شناگران در مسابقات جهانی فوق العاده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج شناگران در مسابقات جهانی فوق العاده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید