پیشنهاد نصب عابربانک در مجتمع های مسکونی پرند، واگذاری زمین به بانک ها

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند با تاکید بر حل مسائل مردم این شهر در مورد کمبود عابربانک، گفت: بر این اساس با بانک های مختلف مذاکراتی انجام شده و پیشنهاد نصب و راه اندازی عابربانک در مجتمع های مسکونی را به بانک ها داده ایم.

پیشنهاد نصب عابربانک در مجتمع های مسکونی پرند، واگذاری زمین به بانک ها

جهت دریافت خدمات نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حبیب الله چاغروندی در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران، اضافه نمود: با توجه به کمبودهایی که در رابطه با شعب بانک ها در شهر پرند وجود دارد به بانک ها اعلام نموده ایم در چارچوب قوانین و مقررات برای تاسیس شعبه به آنها زمین واگذار می کنیم.

وی با بیان این که دو بانک برای این کار اعلام آمادگی نموده اند، توضیح داد: علاوه بر این پیشنهاد داده ایم در مجتمع های مسکونی پرند مانند کوزو در حوزه خدمات شهری عابربانک نصب و راه اندازی گردد، چراکه حراست این عابربانک ها آسان تر است و در رفاه و رضایتمندی ساکنان نقش بسیار زیادی دارد.

چاغروندی اظهار کرد: شعب بانک های خصوصی اقتصاد نوین و سامان در پرند راه اندازی شده و همچنان به دنبال گسترش حضور بانک های مختلف در این شهر هستیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 802

به "پیشنهاد نصب عابربانک در مجتمع های مسکونی پرند، واگذاری زمین به بانک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد نصب عابربانک در مجتمع های مسکونی پرند، واگذاری زمین به بانک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید