چین می تواند جنگنده های اف 22 آمریکا را رهگیری و شناسایی کند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، یک روزنامه چینی اعلام نمود: ارتش چین به قابلیت های پیشرفته ای دست یافته است که به پکن اجازه می دهد بعضی از بهترین هواپیماهای جنگنده آمریکایی از جمله اف 22 را شناسایی و رهگیری کند.

چین می تواند جنگنده های اف 22 آمریکا را رهگیری و شناسایی کند

با تور خرداد چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، روزنامه مردم چاپ پکن به نقل از یک کارشناس نظامی نوشت: ارتش چین قابلیت های پیشرفته ای در اختیار دارد که می تواند بعضی از هواپیماهای آمریکایی از جمله جنگنده نسل پنجم اف 22 را رهگیری و شناسایی نماید.

این روزنامه اضافه کرد: نسخه ارتقا یافته رادارهای ارتش چین و سامانه های کنترل هوایی این کشور هم اکنون قادر به شناسایی بعضی از هواپیماهای پیشرفته آمریکایی از جمله اف 22 است.

اظهارات این کارشناس نظامی چین در شرایطی است که بعضی گزارش های تایید نشده نشان می دهد که ارتش چین هواپیماهای جنگنده اف 22 آمریکا را بر فراز دریای شرقی چین شناسایی نموده است.

گفته شده است که ارتش چین بالگردها و یک فروند ناو جنگی را به این منطقه فرستاده است. علاوه بر این، جنگنده های چینی نیز آماده پیوستن به نیروها در صورت احتیاج بوده اند.

این حادثه 10 فوریه یعنی 12 روز پیش رخ داده است. گزارش های اولیه اشاره ای به نوع هواپیما و کشوری که این هواپیماها به آن تعلق داشته ننموده است ولی این کارشناس نظامی گفته است که اگر این هواپیماها اف 22 بوده، چین می توانسته انها را شناسایی کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 610

به "چین می تواند جنگنده های اف 22 آمریکا را رهگیری و شناسایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین می تواند جنگنده های اف 22 آمریکا را رهگیری و شناسایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید