کارتن خواب دیروز، مدیرعامل امروز

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران (پانا) - مستنداختیاریه امروز زندگی کارتن خوابی را که هم اکنون مدیر عامل یکی از بزرگترین نمایندگی های کشور است را بازگو می نماید.

کارتن خواب دیروز، مدیرعامل امروز

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، مستند جدیداختیاریه از رادیو تهران به سراغ افرادی می رود که به زندگی رنگ و بوی دیگری بخشیدند؛ مینا نیکانیک، یکی از تهیه کننده های مستند اختیاریه امروز(شنبه 29 آبان)، زندگی وحید توفیقی، کارتن خواب بهبود یافته از بیماری اعتیاد را بازگو می نماید.

به گفته این مستند ساز؛ وحید توفیقی هم اکنون کارآفرین و مدیر عامل یکی از بزرگترین نمایندگی های نصب و تجهیزات آسانسور در خاورمیانه است. کسی که از اعماق سیاهی ها با اراده و کوشش به سمت روشنایی حرکت و چهره دلخواه خودش را در زندگی ترسیم کرد.

وی اضافه کرد: در برنامه امروز اختیاریه که از ساعت 18:30 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود، وحید توفیقی از زندگی گذشته اش، علل گرایش اش به اعتیاد تا رهایی و موفقیتش می گوید.

مینا نیکانیک یادآور شد: در میدان زندگی اختیار با شماست، در مجموعه مستنداختیاریه با سبک زندگی آدم هایی که اغلب تغییر و تحولی در زندگی شان داشته اند، آشنا می شویم.

این مستند کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به همت چندین برنامه ساز شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 18:30 روی آنتن رادیو تهران می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1858

به "کارتن خواب دیروز، مدیرعامل امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارتن خواب دیروز، مدیرعامل امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید